Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:50:36 GMT

داستان استقلالی نشدن مهدوی کیا وعلی کریمی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۰۱۹۱

داستان استقلالی نشدن مهدوی کیا وعلی کریمی

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که به بمب ترکاندن مشهور شده و این واژه را به دایره واژگان فوتبالی کشور اضافه کرده، در گفت وگویی یاد کری های قدیمی فوتبال باشگاهی اریان را زنده کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که در دوران مدیریتش حسرت عدم جذب چه بازیکنانی را می‌خورد، گفت: خیلی دوست داشتم علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را جذب کنم که نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قوانین آن زمان، برای قراردادهای داخلی ارزشی قائل نمی‌شدند. وقتی حرف می‌زدیم و قرارداد داخلی امضا می‌شد، به یک باره می‌دیدیم بازیکن تیمش را عوض کرده است. در مجموع من از عابدینی جلوترم و هر بازیکنی که اراده کردم، جذب شد. خدا کمک کرد و معاونان خوبی مانند امیری‌ها، کامران منزوی، علی نظری جویباری، امیر علوی و اسدی هم به من کمک کردند تا بازیکن بگیریم. اگر تاریخ نقل‌وانتقالات را مرور کنیم، می‌بینیم شاه مهره نقل‌وانتقالات هاشمی‌نسب بود که او را گرفتیم. اگر می‌گویند پروین هاشمی‌نسب را نخواسته، بهتر بود کریمی را هم نمی‌خواست تا او هم الان استقلالی می‌شد!

فتح‌الله‌زاده در رابطه با اینکه بازیکنی بوده که با وجود پرسپولیسی بودن به استقلال پیوسته است، تصریح کرد: به‌هرحال بازیکن جایزالخطاست و اگر بازیکنی به اینجا می‌آمد، استقلالی‌اش می‌کردیم. وی در خصوص اینکه عابدینی گفته او با 70 میلیون تومان احمد مؤمن‌زاده را جذب کرده است، گفت: آقای عابدینی هنوز مصاحبه‌های 20 سال پیش را می‌کند. او به تازگی از خارج از کشور آمده و هنوز در حال و هوای دلار است! چطور ممکن است بازیکنی در سطح هاشمی‌نسب قراردادش 100 میلیون باشد و یک بازیکن دیگر را با 70 میلیون بگیریم؟ اگر این پول را داشتم، خود عابدینی را می‌خریدم! من و عابدینی رفاقت دیرینه داریم و همان‌طور که گفتم این کُری‌خوانی‌ها برای این است که مردم لذت ببرند. امیدوارم مدیران فعلی ساکت نباشند و نگویند با این حرف‌ها حاشیه ایجاد می‌شود. اگر می‌خواهیم حاشیه نداشته باشید، به وزارت علوم و دیگر ارگان‌ها بروید.

پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم

مهدی کریمی با شوت پای‌چپ نخستین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را به‌ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

تیم ملی فوتسال ایران با یک کار تمرین شده توسط ملی‌پوشان خود از روی ضربه اوت و با شلیک دیدنی مهدی کریمی، گل اول بازی را به ثمر رساندند. مهدی کریمی برای دومین مرتبه در برابر تایلند موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا را به عدد پنج رساند.

کد خبر 748826

دیگر خبرها

  • تلاش دانشجویان معترض آمریکایی برای شناسایی نشدن
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد