Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@18:19:12 GMT

تلگرام از سال آینده پولی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۰۲۸۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از بلومبرگ، پاول دوورف، مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرد، این شبکه اجتماعی تاکنون پیشنهادات خریدی به ارزش 3 تا 5 میلیارد دلار دریافت کرده اما تلگرام حتی به قیمت 20 میلیارد دلار هم فروشی نیست.

تلگرام هم اکنون حدود 180 میلیون کاربر دارد که 40 میلیون نفر آن در ایران زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوورف افزود، تلگرام هم اکنون به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرانتفاعی فعالیت می کند و از اوایل سال آینده شروع به پولی کردن برخی فعالیت های خود خواهد کرد، اما این کسب درآمد به حدی خواهد بود که بتواند هزینه های توسعه شبکه تلگرام را تامین نماید.

به گزارش تسنیم،در حالی که شبکه های اجتماعی بزرگتری نظیر واتساپ و اسکایپ در نهایت در برابر پیشنهادات خرید سایر شرکت های بزرگ تسلیم شده اند، مدیر شرکت تلگرام گفته، وی همچنان پیشنهادات برای خرید این شبکه اجتماعی را که از جانب برخی از اسامی بزرگ فعال در سیلیکون ولی آمریکا مطرح شده است رد خواهد کرد.

وی نامی از این مشتریان نبرده اما گفته که پیشنهادات ارائه شده برای خرید تلگران در محدوده 3 تا 5 میلیارد دلار بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم