Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری دبیر هیئت فوتبال شهرستان اصفهان از میزبانی شهر کوهپایه در مسابقات فستیوال مدارس فوتسال شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازاصفهان شرق؛«خانواده آگاه، مدرسه پویا، جامعه سالم با پیشگیری از آسیب های اجتماعی» عنوان شعار سال آموزش و پرورش منطقه بن رو شرق اصفهان است.

عصر امروز دوره ضمن خدمت پیشگیری از آسیب های رسانه ای و فضای مجازی با حضور ابراهیم مهرانی کارشناس مسائل اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود با حضور مدیران و معاونان مدارس، مربیان تربیت بدنی، مربیان پرورشی و مشاوران و پرسنل اداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان تاریخچه ظهور فضای مجازی، اظهار کرد: به دلیل نو پدید بودن و آشنا نبودن مناسب والدین با این فضا باعث شده فرزندان در خانواده ‏ها از یک فضای محرمانه و خصوصی تهدید کننده برخوردار شوند و کاهش ارتباط والدین با فرزندان از جمله این تغییرات و مهم ‏ترین تهدیدات فضای مجازی بر خانواده‏ هاست.

مهرانی ادامه داد: جامعه فعلی ما در هر خانواده با وجود تبلت و گوشی های اندروید، به جای ارتباط افراد با یکدیگر، وارد شبکه های اجتماعی شده و با دیگران در ارتباط هستند.

وی افزود: داشتن این امکانات در جامعه، به دانش استفاده از آن نیاز دارد ولی متأسفانه والدین به خاطر آگاهی نداشتن از فرصت ها و تهدید های تکنولوژی، روش استفاده صحیح از آن را نمی دانند.

کارشناس مسائل اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان این که فرزندان علاقه بسیاری به استفاده از شبکه های اجتماعی دارند، گفت: برای کودکان زیر دوازده سال، گوشی ها و تبلت ها خطر دارد و اگر فقط صرف بازی باشد، برای آن ها تیک عصبی ایجاد می کند.

مهرانی تصریح کرد: رسانه برخلاف بسیاری از تکنولوژی‌ ها، سیستم زندگی مخاطبان را دستخوش تغییر می‌ کند و روی سبک زندگی، رفتار، آداب معاشرت و… تأثیر می‌ گذارد.

وی افزود: رسانه، نقش بسیار زیادی را در زندگی‌ های امروزی به خود اختصاص داده است، در کشور ما سرانه تماشای تلویزیون بسیار بالا و سرانه مکالمه همسران با هم به طور خوشبینانه هفده دقیقه است، پس ما بیشتر از برای با هم بودن، برای بودن با رسانه وقت می‌ گذاریم.

کارشناس مسائل اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان این که عصر ما عصر حکومت رسانه بر افکار عمومی نام گرفته است، خاطر نشان کرد: بسیاری از رسانه‌ ها در خدمت دشمنان ما قرار دارند و هجمه‌ های آنان به صورت همه‌ جانبه از طریق ماهواره‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی، تمامی اقشار جامعه ما و به‌ ویژه قشر جوان را تهدید می‌ کند، باید در برخورد با این مقوله با تأمل و تعمق زیاد وارد میدان مبارزه شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ طالب‌زاده به مناسبت فرارسیدن روز معلم در جمع معلمان و اساتید نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم معلم در آموزش و تربیت نسل جوان در کشور با بیان اینکه نگاه کردن به معلمی به عنوان یک شغل، کاملا اشتباه است اظهار داشت: کار و حرفه معلمی شغلی آینده ساز و انسان ساز است، چنانچه بعد از جنگ جهانی دوم دولت‌های غربی، اساتید و علم آن‌ها را در راستای اهداف خود به کار گرفتند و در بخش‌های مختلف از جمله صنعت به موفقیت‌های بسیاری دست یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش معلم در طول تاریخ ایران اسلامی گفت: ما در طول تاریخ معلمان و اساتید بزرگی در حوزه دین و اخلاق داشتیم که اگر به آن‌ها رجوع کنیم بی شک در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های زیادی خواهیم رسید.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با تاکید بر نقش آموزش در ۸ سال دفاع مقدس و موفقیت در عملیات‌های مختلف جنگ با بیان اینکه در زمان جنگ تجهیزات ما به دلیل تحریم و نبود قطعه زمین‌گیر بود، اما به دلیل مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد گفت: در زمان جنگ نیروی هوایی و خلبانان ما بسیار عالی جنگیدند و این رزم زیبا و شجاعانه خلبانان نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ به این دلیل بود که آن‌ها بسیار دقیق توسط اساتید خود آموزش دیده بودند.  

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به لزوم آموزش‌های اخلاقی بعد از آموزش‌های تخصصی در نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش تخصصی هوایی در کنار آموزش اخلاق، معرفت و نحوه رزم آوری از مهمترین نکاتی است که در مراکز آموزشی به دانشجویان و کارکنان در حین خدمت آموزش و یادآوری می‌شود تا اخلاق را همواره در اولویت و سرلوحه کار‌های خود قرار دهند و این اهداف جزئی جدا ناپذیر از اهداف آموزشی این نیرو است.

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد