Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:12:53 GMT

عضویت یک هزار نفر در نظام مهندسی میاندوآب

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۸۹۸۲

عضویت یک هزار نفر در نظام مهندسی میاندوآب

رئیس نظام مهندسی میاندوآب گفت: یک هزار و 360 نفر در میاندوآب، عضو نظام مهندسی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، عبدالله درخشان در مراسم تجلیل از فرزندان اعضای نظام مهندسی ساختمان این شهرستان که به مناسبت روز پژوهش انجام گرفت در سخنانی اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب، یک هزار و ۳۶۰ نفر عضو نظام مهندسی در رشته های مختلف مربوطه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظام مهندسی میاندوآب با تاکید بر امر پژوهش و تحقیق، افزود: دانش آموزان و فرزندان ما باید به امر پژوهش و تحقیق اهمیت فراوانی داده و در راستای افزایش سطح آگاهی و علم خود تلاش کنند.

وی هم چنین با بیان اینکه این مراسم به منظور تجلیل از فرزندان اعضای نظام مهندسی برگزار شد، گفت: در این مراسم از ۳۰ نفر از دانش آموزان اعضای نظام مهندسی با اهدای لوح یادبود، تجلیل به عمل آمد.

     

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی