Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-04@08:20:00 GMT

طارمی نمی‌خواهد روبه‌روی پرسپولیس بازی کند!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۲۱۹۱

طارمی نمی‌خواهد روبه‌روی پرسپولیس بازی کند!



نداشتن پول شکایت ریزه‌اسپور ترکیه تبدیل به دردسر بزرگی اول برای مهدی طارمی و سپس باشگاه پرسپولیس شده است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران که سابق بر این تمایلی به پیشنهادات کشورهای عربی نشان نمی‌داد حالا مجبور است برای جور کردن جریمه ۷۸۹هزار و ۵۰۰ یورویی فیفا برخلاف میلش تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شنیدیم مدتی پیش باشگاه السد قطر به جذب مهدی طارمی علاقه نشان داد. تیمی که مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر ملی‌پوش ایرانی را به همراه ژاوی در اختیار دارد و قصد داشت با خرید مهدی طارمی خط حمله خود را تقویت کند.

گویا مهاجم ملی‌پوش بوشهری هم راضی شده بود که به لیگ ستارگان برود اما شنیدیم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا تمام برنامه‌های مهدی طارمی را بر هم زد.

پرسپولیس تهران در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با السد و الوصل امارات همگروه شده و در صورت پیوستن طارمی به تیم قطری باید روبه‌روی همبازیان فعلی‌اش قرار بگیرد. با شرایطی که مهدی طارمی دارد اصلاً صلاح نیست او به السد قطر پیوسته و مقابل پرسپولیس و هوادارانش بازی کند.

گفته می‌شود طارمی یک پیشنهاد دیگر هم از لیگ ستارگان قطر دارد که شاید به خاطر جور کردن پول شکایت ریزه‌اسپور به آن پاسخ مثبت بدهد. البته این ستاره گلزن بوشهری از چین هم پیشنهاد دارد که پول خوبی هم به طارمی می‌دهند اما به دلایلی او حاضر نیست برای بازی به این کشور برود.

طارمی طبق حکم فیفا ۴ ماه محروم شد و قادر به همراهی تیمش در این مدت نیست. از اول بهمن‌ مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس آزاد می‌شود و می‌تواند برای تیمش بازی کند اما مشکل اصلی همان ۷۸۹هزار و ۵۰۰ یورویی است که باید پرداخت شود. پولی کلان که بعید به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس حاضر به پرداخت آن باشد. فراموش نکنید قرارداد مهدی طارمی در پایان لیگ هفدهم به اتمام می‌رسد و منطقی هم نیست باشگاه پرسپولیس برای ۱۰ بازی چند میلیارد تومان به باشگاه ترکیه‌ای خسارت بدهد!

طارمی برگردد هم باید از نیمکت شروع کند!

برانکو یک مربی حرفه‌ای است. او به راحتی به ترکیب تیمش دست نمی‌زند و معمولاً هم سخت است بازیکنی بتواند به ترکیب اصلی تیم برانکو راه پیدا کند. شنیدیم مرد کروات در یک محفل خصوصی گفته است: «مهدی طارمی اگر هم محرومیتش را پشت سر بگذارد و بخواهد در پرسپولیس بماند باید از نیمکت ذخیره‌ها شروع و خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند!»

این دیدگاه درستی است که معمولاً مربیان ایرانی ندارند. مربیان وطنی به ستاره‌های خود بیش از اندازه دل بسته و تحت هر شرایطی جایگاه فیکس برای آنان متصور هستند ولو آن که ۴ ماه در بازی رسمی به میدان نرفته باشند. به نظر می‌رسد برانکو این‌طور نباشد و رفتاری حرفه‌ای با مهدی طارمی در پیش گرفته است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است