Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز؛ «به نظر مي‌رسد چالش اعضاي شوراي شهر تهران و شهردار كمي پيچيده‌تر از اين است كه به نظر مي‌رسد. اتفاقي كه اگر از هم اكنون برايش تدبيري انديشيده نشود، مي‌تواند باعث بروز يأس و نا اميدي در بدنه راي شورا شود... سخن اين است كه يك پايان تلخ بهتر از تلخي بي‌پايان براي روابط شورا و شهرداري مي‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورا اگر معتقد به اين است كه شهردار تهران در پيشبرد برنامه‌هايش با شورا سر لجبازي دارد، مي‌تواند او را استيضاح كند تا تلخي سكوت در برابر تخلفات و ناملايمتي را به جان نخرد و مشروعيت خود و آن جرياني را كه از آنها دفاع كرده است، در بين مردم حفظ كند. مردم ديگر تاب و توان شنيدن گلايه‌ها و انتقادهاي درون‌گروهي را بعد از گذشت سال‌ها ندارند و مسئولان به‌جاي درگيري‌ها و تكذيب‌ها، دنبال خدمت به مردم باشند كه خير دنيا و آخرت‌شان در گرو اين رويكرد است.»    كمي بيش از سه ماه از شهرداري نجفي مي‌گذرد و اصلاح‌طلبان گرچه در ابتدا با ذوق و شوق به شهردار شدن نجفي اصرار داشتند، اما با آغاز انتصابات شهردار جديد، اعتراضاتشان شروع شد كه چرا همه منصوبين شهردار جديد اصلاح طلب نيستند. اقدام نجفي در سياه‌نمايي از وضعيت شهرداري‌اي كه تحويل گرفته بود هم بازتابي منفي در افكار عمومي داشت. تجربه مي‌گويد مديريت اصلاح‌طلبانه بر شهر تهران همواره با خوابيدن پروژه‌هاي عمراني همراه بوده است. دو روز قبل هم، محمدجواد حق‌شناس رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران گفت: مردم نبايد از ما انتظار اجراي پروژه‌هايي از جمله تونل‌ و بزرگراه ‌را داشته باشند كه در گذشته افتتاح مي‌شد؛ چرا كه پولي براي احداث چنين پروژه‌هايي نداريم. 
  گفتني است نجفي چهار سال قبل به خاطر ناراحتي قلبي و با توصيه پزشكان، از مديريت به مراتب سبك‌تر سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استعفا داد.    منبع: روزنامه جوان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج

شهردار سنندج از کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست مدیران و معاونان شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج که به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد، اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به‌دلیل محدودیت‌های مالی و همچنین گستره انتظارات مردم بسیار سخت است.

وی افزود: اقدامات و برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری را بر ۳ مبنای امور کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف کرده‌ایم که امیدواریم با اجرای آن‌ها زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم سازیم. شهردار سنندج خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب انجام شده است که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما این‌ها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود. رشیدی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به‌صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، ادامه داد: همگام‌سازی و به‌روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که آغاز شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته که قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی و کاهش فساد اداری خواهد بود. وی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم. شهردار سنندج تصریح کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از پانزدهم اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد. رشیدی افزود: در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم. وی با اعلام اینکه در راستای افزایش سرانه فضای سبز طی سال گذشته کارهای خوبی انجام گرفت که امسال نیز استمرار خواهد داشت، گفت: اجرای پارک‌های بزرگ مقیاس و پارک‌های درون محلی در سال گذشته انجام شد و پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی دیگر برای امسال برنامه‌ریزی شده است. شهردار سنندج اضافه کرد: کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی را در سال جاری انجام خواهیم داد. کد خبر 748851

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری