Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@23:01:22 GMT

بایرن مونیخ 1-0 کلن؛ مقاومت بی نتیجه قعرنشینان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۳۵۵۲

بایرن مونیخ 1-0 کلن؛ مقاومت بی نتیجه قعرنشینان

شاگردان هاینکس با برتری مقابل کلن، به روند صدرنشینی ادامه دادند.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بوندس لیگای آلمان و در هفته شانزدهم دو تیم بایرن مونیخ و کلن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 شاگردان یوپ هاینکس به پایان رسید تا هم بایرن اقتدار خود در صدر را حفظ کند هم کلن در قعر جدول بماند.

مشخصات بازی

مشخصات بازی: چهار شنبه 22 آذر 1396 / 13 دسامبر 2017

تورنمنت: هفته شانزدهم بوندسلیگا

گلزنان: روبرت لواندوفسکی

ترکیب دو تیم

* برای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

دو تیم بایرن مونیخ و کلن در حالی نیمه اول بازی را با نتیجه تساوی بدون گل مساوی کردند که بایرن مونیخ حاکم مطلق توپ و میدان بود. اولین موقعیت جدی بازی را توماس مولر داشت که در دقیقه 13 بازی روی پاس ریبری صاحب توپ شد، اما شوت او را دروازه بان کلن به کرنر فرستاد. همان کرنر یک دقیقه بعد فرصتی را برای زوله فراهم کرد تا دروازه کلن را باز کند اما ضربه سر او به بیرون رفت.
در دقایق بعد رابرت لواندوفسکی دو شوت به سمت دروازه کلن روانه کرد که هر دو توسط دروازه بان مهار شدند. در دقیقه 37 این بار ویدال فرصت این را داشت تا دروازه کلن را باز کند، اما ضربه او با اختلاف اندک به بیرون رفت. یک دقیقه بعد مولر با ضربه سر موفق به باز کردن دروازه نشد تا این بازی با وجود برتری بایرن با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم نیز همچون نیمه اول با برتری شاگردان هاینکس همراه بود و در دقیقه51 ضربه سر لوا از کنار دروازه به بیرون رفت و 7 دقیقه بعد باز هم صاحب موقعیت شد که توپش با اختلاف راهی اوت شد؛ اما کلن بالاخره تسلیم شد و در دقیقه 60 بالاخره بایرن به گل رسید و لواندوفسکی روی پاس توماس مولر موفق به زدن گل اول بازی شد.

پس از گل بایرن، باز هم شاگردان یوپ هاینکس صاحب توپ و میدان بودند و در تلاش بودند تا باز هم به گل برسند اما دروازه بان کلن شب خوبی داشت و مانع این کار می شد همچون دقیقه 65 که شوت پای چپ هامس رودریگز را مهار کرد و در دقیقه 70 نیز زوله را ناکام گذاشت.

هامس یک بار دیگر و در دقیقه 85 صاحب موقعیت شد که باز هم دروازه بان کلن توپ او را مهار کرد تا تنها یک گل در این بازی دریافت کند. در این بازی کلن هم موفق شد در اخرین دقایق صاحب موقعیت شود کلمنس در دقیقه 87شانس خود را امتحان کرد و شوت زنی کرد اما اشتارکه مانع از گلزنی وی شد. بایرن در ادامه نیز کاری از پیش نبرد تا این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود شاگردان یوپ هاینکس به پایان برسد.

شرح گل

بایرن مونیخ 1-0 کلن | روبرت لواندوفسکی: دقیقه 60 توپ به محوطه جریمه کلن ارسال شد و لواندوفسکی موفق شد پاس مولر را که با ضربه سر برای او مهیا شد، با یک ضربه دقیق پای چپ درون دروازه میهمان جای دهد.

خلاصه بازی

تکمیل می شود

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد

درست از آب در آمدن پیش‌بینی مهاجم پیشین تیم فوتبال لیورپول از نتیجه بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نه تنها در داخل زمین، بلکه خارج از آن هم جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

یکی از آنها پیش‌بینی دنیل استوریج مهاجم پیشین لیورپول از نتیجه بازی بود که درست از آب در آمد. استوریج نه تنها نتیجه بازی، بلکه جزئیات آن را هم پیش‌بینی کرد. او که بعد از بازنشستگی به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد، در پستی در توئیتر گفته بود که نتیجه بازی 2-2 مساوی می‌شود و گل‌های بایرن مونیخ توسط لروی سانه و هری کین به ثمر خواهند رسید و حتی این را هم اضافه کرد که گل کین از روی نقطه پنالتی خواهد بود.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

پیش‌بینی دقیق استوریج هواداران و کاربران فضای مجازی را به وجد آورد؛ طوری که گروه زیادی از آنها با ارسال پیام‌هایی خواهان پیش‌بینی سرنوشت تیم‌های محبوب‌شان شدند. برخی دیگر هم به او به چشم فالگیر نگاه کرده و خواهان پیش‌بینی اتفاقات زندگی شخصی‌شان در آینده شدند. در این میان عده‌ای هم از استوریج خواسته‌اند که از طرف آنها در مسابقات بخت‌آزمایی شرکت کند!

پیش‌بینی استوریج در حالی صورت گرفت که توماس توخل سرمربی باواریایی‌ها پیش‌بینی کرده بود؛ سرژ گنبری برای این تیم گلزنی خواهد کرد اما او را در ترکیب اصلی هم قرار نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2