Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیم بانک سرمایه در دومین دیدار خود درچارچوب رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های جهان مغلوب سادا کروزیرو بزریل شد و از گردونه این رقابت ها کنار رفت.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان مصطفی کارخانه در این دیدار که از گروه A و درسالن شهر اوپوله لهستان برگزار شد در سه گیم متوالی و با نتایج ( 25 بر 23 ، 25 بر 20 و 25 بر 22 ) برابر سادا کروزیرو برزیل شکست خوردند و بدین ترتیب از راهیابی به مرحله بعدی این رقابت ها بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان مارسلو مندز درتیم کروزیرو برزیل هر چند در دیدار نخست خود در این مسابقات با نتیجه 3 بر صفر مغلوب لوبه ایتالیا شده بودند، اما در دیدار مقابل بانک سرمایه با انگیزه بالا و بدون نقص بازی کرده و شاگردان کارخانه را شکست دادند.
کارخانه دردیدار بامداد پنجشنبه سید محمد موسوی را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشت و تیمش را با ترکیب شهرام محمودی ،فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، لوکاس ژیگالدو و علی شفیعی به زمین فرستاد.
موسوی شب گذشته دربرخورد با شهرام محمودی مصدوم شد و دکتر تیم اجازه بازی در دیدار برابر سادا کروزیرو را به او نداد.
قضاوت این دیدار برعهده ولادیمیر سیمونوویچ از کشور صربستان بوده و ماروزیک لهستانی به عنوان داور دوم، سیمونوویچ را یاری می کرد.
پیش از این دیدار تیم زاکسای لهستان مغلوب تیم لوبه ایتالیا شد.
تیم لوبه ایتالیا با کسب دو پیروزی و 5 امتیاز به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرده و دیدار فردا شب این تیم با تیم بانک سرمایه برای هر دو تیم جنبه تشریفاتی دارد.
ورزشی.**9144**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی** انتشار دهنده: هادی افتخاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902573

دیگر خبرها

  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد