Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@17:55:20 GMT

آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۳۶۷۵

آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار

محمد یوسفی رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی  با اشاره به آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: اکنون هرکیلو مرغ با کاهش 500 تومانی نسبت به هفته گذشته با نرخ 6 هزار و 800 تومان در غرفه های میدان میوه و تره بار عرضه می شود.

وی نرخ منطقی هر کیلو مرغ را 8 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش نرخ نهاده ها، ادامه این روند برای مرغداران صرفه اقتصادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی کاهش تقاضا و قدرت خرید خانوار نسبت به عرضه را دلیل اصلی روند نزولی قیمت مرغ در روزهای اخیر دانست و گفت: با توجه به روزهای پایانی ماه انتظار می رود که قیمت مرغ به سمت متعادل شدن پیش رود.

رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ادامه داد: در یک ماه اخیر به طور متوسط قیمت ذرت و سویا 30 درصد افزایش یافت که این امر حداقل 25 درصد قیمت تمام شده تولید را افزایش داد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت قیمت جوجه یکروزه در بازار تصریح کرد: در شرایط کنونی نرخ جوجه یکروزه نسبت به هفته های گذشته تغییر چندانی نداشته است که با افزایش تقاضا از نیمه ماه آینده به سبب جوجه ریزی شب عید مجدد قیمت ها افزایش خواهد یافت.

یوسفی متوسط قیمت هر قطعه جوجه یکروزه بسته به کیفیت را هزار و 600 تا هزار و 800 تومان اعلام کرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت روستاهای حاشیه دز در اهواز تحت کنترل است

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن یوسفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در بازدید از سیل بندهای روستاهای حاشیه دز بخش مرکزی اهوار افزود: با توجه به بارندگی شدید در استان و بالا دست و رهاسازی آب سد دز، حجم آب رودخانه دز در منطقه بامدژ بخش مرکزی اهواز بالا آمد اما وضعیت تحت کنترل است.

وی ادامه داد: ترمیم سیل بندهایی که آسیب پذیر بودند با همکاری بخشداری مرکزی و سازمان آب و برق خوزستان در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با بیان اینکه تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: اهالی روستاها به ویژه کشاورزان از تردد، توقف و فعالیت کنار رودخانه دز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر بهمن یوسفی به منظور بررسی وضعیت رودخانه و سیل بندها، به همراه ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی و عزیز ایزدیار رئیس امور آب اهواز از روستاهای حاشیه دز در بخش مرکزی اهواز بازدید کردند.

کد خبر 6100346

دیگر خبرها

  • وضعیت روستاهای حاشیه دز در اهواز تحت کنترل است
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • آخرین وضعیت بازار مسکن تهران در فروردین ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • هفت پله قرمز بورس
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول