Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: متاسفانه این روزها بازی در آثار سینمایی به امثال من نمی رسد زیرا برخی در سینمای ایران بیتوته زده و نمی گذارند چیزی به بقیه برسد.

وی در همین راستا افزود: من تعجب می‌کنم که برخی دوستان 7 اثر سینمایی در سال بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر ما به جز اینها بازیگر نداریم که همه آثار به تعداد محدودی بازیگر می رسد.

بازیگر سریال "شهرزاد 3" بسیاری از بازیگران امروز را نابازیگر خواند و اذعان کرد: بسیاری از بازیگران پر کار سینما از بازیگری هیچ چیز نمی‌دانند. بیان و بدن نامناسبی دارند و حتی نمی‌دانند که چگونه باید جلوی دوربین ایستاد. متاسفانه همین بازیگران هستند که سالی شش تا هفت کار سینمایی انجام می‌دهند.

وی با گلایه از لابی بازی در سینما تاکید کرد: حضور در سینمای ایران فقط و فقط بر اساس روابط شخصی است. هیچ عاملی به جز رابطه موفقیت شما در سینما را تضمین نمی کند. تهیه کنندگان و کارگردانان هم تنبل شده اند و از بازیگران تکراری استفاده می‌کنند و هیچ وقتی برای جستجوی بازیگران مستعد نمی گذارند.

بازیگر سریال تلویزیونی "نفس" در ادامه بیان کرد: مگر می شود یک بازیگر با هفت فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. بازیگر حرفه‌ای از لحاظ حسی نمی‌تواند هفت کار را همزمان جلو ببرد. من در حال حاضر بازی در شهرزاد و کاری دیگر را در برنامه دارم و همین باعث شده بعضی شب ها از استرس خوابم نبرد.

وی با اشاره به ساخت آثار بی کیفیت سینمایی تصریح کرد: وقتی در سینمای ایران فیلمی در نوزده روز ساخته می شود چه انتظاری باید داشت؟ البته مطمئن باشید همین فیلم با رابطه در بهترین زمان اکران شده و فروش چند میلیاردی خواهد داشت.

این بازیگر سینما خصوصی شدن را یکی از راهکارهای علاج وضع بیمار سینما دانست و اضافه کرد: تا زمانی که سینما دولتی باشد و تهیه کنندگان شخصی حضور نداشته باشند وضع به همین منوال ادامه پیدا خواهد کرد. البته این را بگویم که ما باید از خودمان شروع کنیم. یادم می آید که اکبر خواجویی برای سریال پدر سالار مدت‌ها در جستجوی بازیگر با استعداد و معرفی آن به تلویزیون و سینما بود اما امروزه دیگر خبری از این دست کارگردانان نیست.

وی ادامه داد: من صحنه های زننده ای را در سینما دیده ام که از گفتنشان شرم می‌کنم. برخی انگار به هیچ وجه دغدغه سینما ندارند و تماماً به میهمانی‌های شبانه فکر می‌کنند. قدیم به ما می‌گفتند برای بازیگری باید تمام تمرکز خود را بگذارید اما امروز صرفاً اگر مهمانی ویلای لواسان جور شود نیاز به شخصیت پردازی و زحمت کشیدن نیست.

بازیگر فیلم "مهیا" نبود حمایت از پیشکسوتان را ناراحت کننده خواند و افزود: یکی از بزرگترین دلایل پرکاری برخی از بازیگران جوان در این است که می ببینند هیچ حمایتی از پیشکسوتان نمی شود و به همین دلیل می خواهند در جوانی پول جمع کنند. مهدی فتحی یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینمای ایران است اما در وضعی بسیار ناراحت کننده و فوت کرد.

سعیدی با گلایه از نقش فروشی در سینما خاطرنشان کرد: نقش فروشی در سینمای ایران بیداد می کند. من به صورت علنی در دفاتر سینمایی دیده ام که به اندازه پولی که می دهید برای بازی به شما سکانس می دهند. شما وقتی برخی بازیگران مکمل را نگاه کنید به وضوح متوجه می شوید که با پول به سینما آمده اند و هیچ توانایی در بازیگری ندارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش‌ زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

کد خبر 847106 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تلویزیون بی بی سی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد