Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در حالي که سال 2017 رو به اتمام است و همه در حال آماده شدن براي کوچ به سال 2018 هستند، زمان آن رسيده تا نگاهي به بهترين گوشي‌هاي معرفي شده در سال جاري بياندازيم.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از ديجي‌رو، امسال سال بسيار خوبي براي دنياي گوشي هاي هوشمند بود و دو کمپاني جديد توانستند خودشان را در بين بهترين‌ها جاي کنند، اما با اين حال قيمت گوشي‌هاي رده بالا با افزايش روبرو شد و توليد کنندگان به نحوي توانستند اين قيمت را با طراحي گوشي هاي بدون حاشيه، توجيه نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اپل آيفون 10، آيفون 8 و آيفون 8 پلاس
عملکردي نرم و روان، دوربين عالي اما گران‌قيمت
امسال اپل 3 گوشي جديد معرفي کرد، يک پرچمدار با قيمت 1000 دلار به نام آيفون 10 «iPhone X» با طراحي جديد، صفحه نمايش لب به لب و تکنولوژي فيس آي‌دي و دو گوشي ديگر به عنوان جانشين هاي نسل قبلي. هر 3 گوشي جديد اپل داراي دوربين اصلي بسيار خوب هستند اما آيفون ايکس و آيفون 8 پلاس به دوربين دوگانه مجهز شده‌اند. تله دوربين(دوربين دوم) به شما اجازه مي‌دهد زوم بهتري داشته باشيد و تصاوير پرتره خوبي همچون دوربين هاي پيشرفته‌ي DSLRs شکار کنيد. حتي دوربين سلفي آيفون 10 نيز توانايي ثبت تصاوير پرتره با پس زمينه قابل تنظيم را دارد اما دو گوشي ديگر فاقد اين قابليت هستند. هر سه گوشي از تراشه‌ي A11 اپل قدرت مي‌گيرند و عملکردشان بسيار سريعتر از هر گوشي ديگري است.
آيفون 10، آيفون 8 و آيفون 8 پلاس از تکنولوزي شارژ بيسيم Qi پشتيباني مي‌کنند، اما شما بايد شارژر وايرلس را خودتان به صورت جداگانه تهيه کنيد.
در اينجا سوالي به وجود مي‌آيد که چرا شما بايد از آيفون هاي جديد استقبال کنيد؟! عملکردي بسيار روان و اکوسيستم غني از انواع اپليکيشن‌ و بازي‌ها، پشتيباني بلند مدت اپل و انتشار به روز رساني هاي پي در پي براي رفع مشکلات براي چندين سال و در نهايت دوربين عالي آيفون هاي جديد را در بين بهترين گوشي هاي سال 2017 جاي داده است. هر چند نبايد از قيمت بالاي آنها هم چشم پوشي کرد!
سامسونگ گلکسي نوت 8، گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس
ظاهري بسيار زيبا از جنس فلز و شيشه، دوربين فوق‌العاده و تاچ ويز بهتر

سامسونگ نيز در سال جاري 3 گوشي پرچمدار معرفي کرد» گلکسي نوت 8 به همراه S Pen به عنوان پرچمدار فبلت‌ها و گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس با طراحي بسيار مشابه اما بدون قلم.
طراحي سامسونگ به کمال رسيده است و استفاده اين کمپاني از فلز و شيشه در اين سه گوشي، باعث شده که گلکسي نوت 8 و سري گلکسي اس 8 کاملا حس يک گوشي با کيفيت را به کاربر منتقل کنند. دوربين بسيار با کيفيت، طول عمر باتري طولاني تر، و همچنين نمايشگر امولد فوق العاده، از ويژکي هاي اصلي اين سه گوشي است.
هر سه گوشي سيستم عامل اندرويد را اجرا مي کنند و رابط کاربري تاچ ويز در اين گوشي ها، بسيار بهتر از قبل شده است. قدرت و عملکرد اين گوشي ها نيز بسيار خوب است، هر چند که نبايد انتشار به روز رساني و پشتيباني بلند مدت را از سامسونگ انتظار داشت!
اگر استفاده‌اي از قلم داريد، گلکسي نوت 8 مي تواند يک انتخاب بسيار عالي باشد هر چند که قيمت اين گوشي بسيار بالاست! همچنين نوت 8 اولين گوشي کره‌هاست که به دوربين دوگانه مجهز شده و شما به وسيله آن مي‌‎توانيد تصاوير بسيار حرفه‌اي پرتره ثبت کنيد. گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس اين قابليت‌ها را با خود به همراه ندارند اما عملکرد آنها بسيار قابل قبول است و اگر دوربين دوم و قلم برايتان مهم نيست، انتخاب شايسته‌اي هستند.
گوگل پيکسل 2 و گوگل پيکسل 2 ايکس ال
بهترين عملکرد اندرويد، آپديت طولاني مدت و بهترين دوربين

گوگل، بسيار جدي‌تر از گذشته در حال ساخت گوشي‌هاي اختصاصي خود است و در سال جاري دو گوشي جديد را از خط پيکسل معرفي کرد: پيکسل 2 و گوگل پيکسل 2 ايکس ال
گوگل پيکسل 2 ايکس ال «Google Pixel 2» داراي نمايشگري بدون حاشيه بوده و باتري آن نيز به اندازه خود گوشي بزرگ است. هر چند يک سري مشکل جدي در نمايشگر اين گوشي ديده شده و کاربران از مشکلات آن گلايه دارند، اما پيکسل 2 اين مشکلات را با خود به همراه ندارد و تا به حال گزارشي مشابه براي اين گوشي منتشر نشده است.
آيا شما بايد پيکسل هاي 2017 را بخريد؟ اين دو گوشي از سخت افزار بسيار قدرتمند بهره مي برند و دوربين آنها نيز بهترين دوربين حال حاضر گوشي‌هاي هوشمند است. همچنين آپديت هايي که براي اندرويد منتشر مي‌شود به سرعت براي پيکسل 2 و پيکسل 2 ايکس ال تا چندين سال ارائه خواهد شد، اما مشکلاتي که اين گوشي ها دارند و عدم وجود آنها در ايران، خريد اين گوشي ها را کمي با ترديد و مشکل روبرو کرده است.
ال جي وي 30 «LG V30»
بهترين گوشي تاريخ ال جي

بهترين گوشي تاريخ ال جي بي شک وي 30 است. اين گوشي داراي نمايشگري بدون حاشيه با قابليت FullVision است که تصاوير را به بهترين شکل ممکن و بدون هيچ پرشي به نمايش مي‌گذارد. هرچند در اوايل عرضه از وجود ايراداتي در نمايشگر اين گوشي خبر رسيد اما به نظر نمي‌رسد که اين مشکلات گسترده باشد! از قابليت هاي ال جي وي 30 «LG V30» مي توان به دوربين با کيفيت، اسپيکرهاي فوق العاده و طراحي مناسب اشاره کرد. اين گوشي از رابط کاربري اختصاصي ال جي بهره مي برد اما قيمت آن همچون پرچمدارهاي سامسونگ و اپل بالا است!
وان پلاس 5 تي «OnePlus 5T»
طراحي شيک، صفحه نمايش خوب با قيمت فوق العاده

آخرين گوشي‌اي که در سال جاري و به تازگي رونمايي شد، وان پلاس 5 تي است. اين گوشي داراي نمايشگر بدون حاشيه از نوع امولد است و طول عمر باتري طولاني‌اي دارد. رابط کاربري اندرويد اين گوشي بسيار دوست داشتني است و سخت افزار قدرتمند به کار رفته در آن، عملکردي روان را در اختيار کاربر قرار مي‌دهد. هرچند دوربين وان پلاس 5 تي آنقدر که بايد خوب نيست، اما اختلاف زيادي هم با ديگر گوشي هاي پرچمدار معرفي شده ندارد. قابليت تشخيص چهره اين گوشي نيز به خوبي عمل مي‌کند.
مهم ترين نکته در انتخاب وان پلاس 5 تي به عنوان يکي از بهترين گوشي هاي سال 2017 ، قيمت آن است. اين گوشي با سخت افزار بسيار مناسب و به عنوان يک پرچمدار، تنها نصف پرچمداران ديگر کمپاني ها، قيمت دارد!
هواوي ميت 10 پرو «Huawei Mate 10»
يک گوشي بزرگ با باتري بزرگ و طراحي مناسب

آخرين گوشي ليست بهترين گوشي هاي سال 2017، هواوي ميت 10 پرو است. ميت 10 پرو مانند ديگر گوشي هايي که معرفي کرديم، از طراحي بدون حاشيه برخوردار است.
تراشه‌ي اختصاصي هواوي در اين گوشي به کار رفته که سيستم يادگيري ماشين و هوش مصنوعي از قابليت‌هاي برجسته آن مي‌باشد. همچنين اين گوشي به دوربين با کيفيت مجهز شده و طراحي آن نيز با اينکه متفاوت بوده، اما دوست داشتني است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ویوو Y38 5G با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 در کشور تایوان عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ویوو Y38 5G که به تازگی در کشور تایوان عرضه شده است، بسیار شبیه گوشی ویوو Y200i 5G است که پیش از این وارد بازار چین شده است؛ گوشی ویوو Y38 5G دارای نمایشگر ۶.۶۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی هزار نیت است، این محصول به اسپیکرهای استریو دوگانه مجهز شده است.

گوشی ویوو Y38 5G به تراشه Snapdragon 4 Gen 2 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند؛ گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی ویوو Y38 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند؛ یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی واقع شده است، در حالی که یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی پوشی تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‏‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی ویوو Y38 5G می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، یک پورت USB-C و یک حسگر اثرانگشت روی لبه کناری اشاره کرد، ابعاد این گوشی ۷.۹۹ * ۷۶ * ۱۶۵.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است، گوشی یادشده در رنگ‌های آبی و سبز عرضه می‏‌شود، اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت قیمت آن عرضه نشده است.

کد خبر 749920

دیگر خبرها

  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)