Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی  معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان داشت: دولت تدبیر و امید به‌شدت پیگیر رفع مسائل، مشکلات و موانع تولید است.
وی ادامه داد: با تأکیداتی که استاندار در خصوص ایجاد اشتغال در استان دارند باید واحدهای تولیدی با رفع موانع بتوانند با تمام توان به چرخه تولید ادامه دهند تا بخشی از مشکل اشتغال نیز مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان و در صورت نیاز استان برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استفاده شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ضمن بازدید از شهرک نمایشگاهی مبل و منبت، واقع در شهرک صنعتی2 – بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی (در حال ساخت) باغ آرزوها - بازدید از کارخانه در حال احداث شرکت کیهان پایش( فرآوری آندالوزیت و گارنت ) که تنها کارخانه در ایران است و با افتتاح این واحد جزء 5 شرکت مطرح دنیا می‌باشد - بازدید از شرکت شیر پگاه و - بازدید از کارخانه نهاوند پلاست (تولیدکننده ظروف یک‌بارمصرف) و درنهایت بازدید از شرکت آسیا سیم(تولیدکننده مفتول‌های سیمی)، در نشستی صمیمی با مدیران این به بررسی و پیگیری رفع مشکلات این واحدها پرداخت.

انتهای پیام/ش.و

لزوم رفع موانع تولید از کارخانجات و شرکت های صنعتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰