Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@23:51:34 GMT

سفر آتي هيات اسرائيلي به بحرين

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۳۷۵

سفر آتي هيات اسرائيلي به بحرين

خبرگزاري آريا - رسانه هاي رژيم صهيونيستي از سفر هيات تجاري اين رژيم به بحرين در ماه آينده ميلادي خبر دادند.
به گزارش خبرگزاري آريا، خاخام « آبراهام کوپر» رئيس مرکز سيمون ويزنتال گفت : ماه آينده و در پي سفر اخير يک گروه بحريني به قدس اشغالي ، هياتي از مقامات تجاري اسرائيل به بحرين سفر خواهد کرد.
کوپر با اشاره به تاييد و استقبال رژيم آل خليفه از سفر به سرزمينهاي اشغالي که مرکز ويزنتال آن را هماهنگ کرده است ، گفت: هدف از اين سفر ايجاد روابط مستقيم با رژيم بحرين است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانال دو تلويزيون رژيم صهيونيستي پيشتر با اشاره به سفر هيئت بحريني ، به فلسطين اشغالي و ديدار با مقامات رژيم صهيونيستي اعلام کرده بود : بحرين بدون اطلاع و موافقت عربستان هيئتي را به فلسطين اشغالي اعزام نمي‌کند‌.
عادي‌ سازي روابط رژيم‌هاي مرتجع عربي با رژيم صهيونيستي به دعوت بحرين که با هدف از بين بردن کارنامه سياه صهيونيست‌ها انجام مي‌شود، در شرايطي است که بحرين از فوريه 2011 شاهد انقلاب مردمي ضد رژيم آل خليفه است.
سفر هيات بحريني به فلسطين‌‌ اشغالي درحالي صورت گرفت که جهان شاهد اعتراض به تصميم «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريکا در معرفي قدس‌ به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي است. 118/112

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونا و شهرک های اطراف آن در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی و متعاقبت آن شنیده صدای چند انفجار خبر دادند.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مرکز نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همزمان منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در حدفاصل میان عیتاالشعب و القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090253

دیگر خبرها

  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد