Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلامشهر- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در کارگاه تولید میز و صندلی در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: اقدام سریع آتش نشانان از انفجار ۱۲ بشکه تینر در این کارگاه جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی صبح پنج شنبه اظهار داشت: ساعت ۵:۰۹ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه تولید میز و صندلی در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد، که بلافاصله ۲ ایستگاه به همراه تانکر آب به این محدوده که خارج از محدوده خدمات رسانی شهرداری و آتش نشانی تهران و مربوط به بخش چهاردانگه بود، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشریح محل آتش سوزی اضافه کرد: محل آتش سوزی یک محوطه کارگاهی با وسعت ۳۰۰۰ متر مربع، متشکل از چندین کارگاه بود، که یکی از کارگاه ها به وسعت ۱۵۰ متر دچار آتش سوزی شده بود و زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به کارگاه های هم جوار بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که ۱۲ عدد بشکه ۲۲۰ لیتری حاوی تینر و مایعات قابل اشتعال در قسمت ورودی این کارگاه قرار داشت، گفت: تاخیر در عملیات آتش نشانان و انفجار این بشکه ها می توانست وضعیت را بسیار بحرانی کرده و سرایت آتش به کارگاه های اطراف را موجب شده و احتمال تلفات و یا مصدوم شدن افراد نیز افزایش می یافت.

ملکی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عملیات را آغاز کرده و از رسیدن آتش به بشکه های تینر و کارگاه های اطراف جلوگیری و در ساعت ۶:۴۶ و پس از خاموش شدن کامل آتش، محل برای لکه گیری و بررسی علت و میزان خسارت تحویل نیروهای آتش نشانی چهاردانگه شد.

وی گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند