Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:21:25 GMT

کشف ۱۵ میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق در یزد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۷۴۷

کشف ۱۵ میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق در یزد

یزد ـ فرمانده انتظامی استان از کشف هزار و ۳۶۸ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس ضمن کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکاوند افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی هزار و ۳۶۸ دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد مجوز گمرکی را که در تریلی جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم که قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به تهران را داشت، دستگیر شد.

وی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی یکی از مطالبات به حق مردم بوده که پلیس استان یزد نیز در این زمینه با تلاش شبانه روزی باندهای بزرگ وارد کننده کالای قاچاق را متلاشی و افراد سودجو را نیز به مقامات قانونی معرفی کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ دهقان اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • همراه پرخرج
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه