Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - به همت خیرین و با برگزاری جشن گلریزان، 20 میلیارد ریال هزینه ساخت برای خانه های زلزله زدگان کرمانشاه دراستان البرز جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 250 خیر برای ساخت 150 واحد مسکونی زلزله زدگان اقدامات لازم را دراین زمینه آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد محمدی فرد افزود: یکی از خیران پرداخت هزینه 50 واحد مسکونی را تقبل کرده است.
وی گفت:همچنین نیکوکاران ساخت یک مدرسه، اهداء 300 میلیون تومان برای واحدهای مسکونی سرپل ذهاب را نیز برعهده گرفتند.
محمدی فرد خاطرنشان کرد: کمک‌های مردم البرز به هموطنان زلزله زده از طریق کمیته امداد البرز که در قالب هزار و 500 دستگاه بخاری، ده تن نایلون ضخیم، موادغذایی، پتو و چادر ارسال شده است، حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است .
مردم و خیران البرزی می‌توانند با شماره‌گیری 3557 و انتخاب گزینه 3 با عنوان مناسبت‌های ملی به صورت تلفنی و یا واریز کمک نقدی از طریق شماره کارت 6037991199539887 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد به هموطنان آسیب‌دیده در زلزله اخیر یاری‌رسانی کنند.
8029/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی

یک شهروند مصری در حال جمع آوری تابوت و مومیایی در محل سکونت خود در اسیوط با هدف تجارت آنها دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که 1118 عتیقه را به منظور تجارت آنها نگهداری می کرد، و از برجسته ترین اقلام ضبط شده: یک مدل تابوت با یک مومیایی در داخل آن، دو تابوت چوبی حاوی دو مومیایی با نوشته‌ ها و کتیبه ‌های فرعونی، تابوت با دو قسمت ناتمام ساخته شده از آلاباستر، و دو مجسمه چوبی با حکاکی و طراحی، تعدادی نقاشی روی سنگ و اشکال مختلف هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد