Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن در خصوص ادامه پیگیری‌ها جهت حل مشکلات بانکی هموطنان مقیم چین اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایبِنا، در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ ۵ آبان ۱۳۹۶ به اطلاع هموطنان گرامی می رساند در ادامه پیگیری های مستمر، تماس ها و مذاکرات سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین با مقامات سیاسی و بانکی این کشور در خصوص حل مشکلات بانکی ایرانیان عزیز مقیم، روز گذشته مقامات مسئول دولت چین به این سفارت اعلام کردند به موجب تصمیمات متخذه توسط ارگان های ذیربط، دستورالعملی به بانک های این کشور صادر شده تا اتباع کشورمان بتوانند از خدمات معمول بانکی بهره مند شده و محدودیت ها و تضییقات بانکی پیشین مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد رویه اداری ابلاغ دستورالعمل فوق از سوی شعبات مرکزی بانک ها به سایر شعب زمان بر خواهد بود؛ بدیهی است ابلاغ و حُسن اجرای دستورالعمل فوق و رفع محدودیت های بانکی هموطنان عزیز کما فی السابق با اولویت بالا در دستور کار این سفارت بوده و افتتاح مجدد حساب برای هموطنانی که حساب بانکی آنها مسدود شده در دست پیگیری است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد