Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر دیروز بخشدار مرکزی به همراه دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی با حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، عصر دیروز بخشدار مرکزی به همراه دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی با حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودنوروزی بخشدار بخش مرکزی کبودراهنگ ضمن بیان مشکلات روستاها به ظرفیت و پتانسیل های موجود در بخش مرکزی پرداخت و اظهارداشت: در رابطه با بحث اشتغال و کار آفرینی باید روستاهای کرد آباد، خان آباد،ویان،اورقین،طاهرلو و دیگر روستاهای بخش مرکزی اشاره نمود که در بخشهای تولیدی پوشاک، مانتو،کفش ،شوریجات و عسل حرف های زیادی برای گفتن و پتانسیل فراوانی در این زمینه ها دارند.

نوروزی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرک صنعتی ویان افزود : شهرک صنعتی ویان بهترین ظرفیت برای اشتغال افراد بومی می باشد.

بخشدار مرکزی در ادامه به آسفالت ریزی بی سابقه معابر روستاهای بخش  اشاره کرد و گفت:  در سه سال اخیر خوشبختانه در بخش فعالیت های عمرانی از جمله آسفالت ریزی و جدول گذاری، بهسازی ،بیس ریزی و رگلاژ معابر بیش از 14میلیارد تومان جذب و هزینه شده است.

حجت السلام باقری امام جمعه  کبودراهنگ نیز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور روسای شوراها و دهیاران بخش مرکزی اظهار کرد: حل و فصل کردن مشکل یک نفر اجر و قربش بیشتر از احداث خانه خداست.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور