Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@23:43:12 GMT

دیدنی های امروز

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۸۳۱

دیدنی های امروز

هیلاری کلینتون در مراسم امضا و معرفی کتاب جدید خاطراتش در ونکوور کانادا روشن کردن شمع در مراسم آیینی روز "سنت لوسی" در کلیسایی در سنت پترز بورگ روسیه ویران شدن خانه یک فلسطینی در خان یونس غزه در حمله جنگنده های اسراییل به مواضع حماس در باریکه غزه استقبال رییس جمهوری کشور آفریقایی گامبیا از همتای آلمانی تظاهرات فلسطینی‌ها علیه ترامپ و سیاست‌های دولت آمریکا در باریکه غزه تظاهرات علیه تصمیم جنجالی ترامپ در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت اسراییل در مقابل سفارت آمریکا در شهر داکا بنگلادش تظاهرات علیه "برگزیت" در مقابل پارلمان بریتانیا در لندن حمله جنگنده های سعودی به یک زندان متعلق به جنبش انصارالله در شهر صنعا یمن دستگیری آشوبگران فوتبالی در حاشیه یک مسابقه فوتبال لیگ ملی صربستان در بلگراد "دواین جانسون" بازیگر مشهور هالیوود در مراسم رونمایی از ستاره اش در هالیوود لس آنجلس موج سواری در سواحل جزیره " مِنتاوای" اندونزی سلفی گرفتن آرنولد با رییس جمهور فرانسه در مقابل برج ایفل پس از حضور در نشست تغییرات اقلیمی" یک سیاره" در پاریس نجات یک پلنگ از سوی نیروهای جنگلبانی در گواهاتی هند مجسمه های مومی "ترزا می" و "بوریس جانسون" نخست وزیر و وزیر امور خارجه بریتانیا در موزه مادام توسو در لندن مطالب مرتبط دیدنی های امروز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است

معراجی، کارشناس مسائل آمریکا در گفت و گو با شبکه خبر در ارتباط با خیزش دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان خصوصا آمریکا علیه صهیونیست ها و حمایت غربی ها از آن ها اظهار کرد: درباره تظاهرات دانشجویان در آمریکا باید نکته‌ای را در نظر بگیریم که این بخشی از خروش افکار عمومی جامعه علیه یک رویدادی است که وجدان عمومی بشریت را جریحه دار کرده و تبلور آن را در دانشگاه های آمریکا می بینیم . اکنون ما با قشر دانشجو و جوانی طرف هستیم که دارای هدف و پایگاه ویژه‌ای مانند دانشگاه هستند که قابلیت همگرایی را برای این قشر به وجود می‌آورد.

وی گفت: صرفا نباید این تظاهرات و ضدیت با اقدامات اسرائیل را مربوط به دانشجویان بدانیم اما آن چیزی که می‌شود به صورت ملموس توجه کرد آن است که تشکل یافتگی این دانشجویان یک و یژگی خاص است.

وی ادامه داد: زمانی که از جنبش‌های دانشجویی حرف می‌زنیم باید  به دهه ۱۹۶۰ میلادی توجه کنیم. در آن زمان آمریکا درگیر جنگ ویتنام بود و تظاهرات دانشجویان در آن زمان باعث توقف و دست کشیدن آمریکا در جنگی  شد که خود هم می دانستند دستاوردی ندارد و تنها جنگی فرسایشی است و با تلفات زیادی همراه است.

معراجی در انتها گفت: آن زمان آمریکایی ها با نیروهای خود درگیر جنگی تن به تن بودند. اما  امروز،  حمایت‌های مادی و معنوی دولت آمریکا باعث خروش دانشجویان در این کشور شده است و به شکلی خاص آن را در دانشگاه کلمبیا دیده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • جامعه نخبگانی آمریکا علیه تفکر غیرتوحیدی/ برخوردهای دوگانه در مواجهه با آزادی بیان
  • جامعه نخبگانی آمریکا علیه تفکر غیرتوحیدی/ برخوردهای دوگانه آمریکا در مواجهه با آزادی بیان
  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو