Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@22:49:29 GMT

انتصاب سفیرصلح در دانشگاه زابل

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۹۴۴

انتصاب سفیرصلح در دانشگاه زابل

دبیرکانون هلال احمر دانشگاه زابل گفت: طی حکمی از طرف حیدرعلی دهمرده، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زابل، کسری زارعی دبیرکانون هلال احمر دانشگاه به عنوان سفیرصلح در سطح دانشگاه و شهرستان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کسری زارعی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: از سال ۱۳۹۲ در کانون هلال احمر دانشگاه فعالیت داشته و تاکنون هم فعالیت های گسترده ای در سطح دانشگاه و حتی در سطح شهرستانی در جهت ترویج فرهنگ صلح انجام داده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اکثر مردم با شنیدن نام هلال احمر بیشتر سطح توجه آنها به اقدامات امدادی این سازمان متمرکز می شود در صورتی که این ارگان اقدامات و وظایف گسترده ای در زمینه های دیگر از قبیل فعالیت های بشردوستانه و صلح آمیز در سطح ملی و جهانی انجام می‌دهد.

دبیر کانون هلال احمر دانشگاه زابل ابراز داشت: برگزاری جشنواره ادبی اعتیاد،دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ،برگزاری طرح اهدای خون-اهدای زندگی ،برگزاری همایش اعتیاد و پیشگیری از ایدز و تست ایدز در دانشگاه از مهم ترین اقدامات این کانون در سطح دانشگاه به شمار می رود.

زارعی تصریح کرد: طرح پزشک مهربان با رویکرد معاینه کامل و رایگان دانشجویان خوابگاهی، همچنین جمع آوری البسه های بلااستفاده دانشجویان در خوابگاه و توزیع میان فقرای شهری، نشست درون کانونی با اعضای کانون با موضوع تقسیم منافع بازارچه های خیریه میان نیازمندان و فقرا و پخش فیلم با موضوع کمک به فقرای کارتن خواب و اهدای هزینه بازدید این فیلم به این خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات مهم این کانون در سطح دانشگاهی بوده است.

سفیر صلح دانشگاه زابل خاطرنشان کرد: این کانون در سطح شهرستانی هم اقداماتی داشته که در این راستا برپایی اردوی اعضای این کانون با هدف بررسی و اسیب شناسی مشکلات اطراف شهرستان، برپایی بازارچه خیریه به نفع کودکان سرطانی شهرستان زابل، بازدید از زاغه های شهری و نیازسنجی فقرا گوشه ای از اقدامات این کانون در سطح شهرستان است.

زارعی اذعان داشت: اردوی شناسایی مناطق محروم و برنامه ریزی با همکاری سایر نهاد ها برای رفع مشکلات اهالی این مناطق، اردوی محیط پاک جهت پاکسازی محیط طبیعی و خرید اقلام موردنیاز کوکان کار جهت شروع اشتغال و جلوگیری از تکدی گری از دیگر اقدامات به شمار می رود.

زارعی در پایان گفت: آرزو دارم که این فعالیت های بشر دوستانه در سطح کشور گسترش یابد و مردم هم برای تحقق این الگو تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • یسنا زنده پیدا شد
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد