Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت حوزه هنری کردستان، مراسم شب خاطره شهید «ملا محی الدین بیانی» شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولان، هنرمندان و خانواده شهدا در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایسنا،سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، شامگاه چهارشنبه (22 آذرماه 96) در شب خاطره شهید ملا محی الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، در سخنانی ضمن تمجید از صبرو استقامت خانواده معزز شهدا و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان استان کردستان گفت: بزرگترین سرمایه ما همین سرمایه معنوی وجود شهیدان گرانقدر است و باید با تمام وجود در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم که حافظ امنیت امروز ماست تلاش کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از کم توجهی پاره ای از مسئولین به اهمیت این موضوع، تصریح کرد: انتظار پیشقدمی در برگزاری چنین برنامه‌هایی می رود اما متاسفانه با تأمل، سستی و کاهلی نسبت به قضیه برخورد می شود که این مایه تأسف و نگرانی شدید است .

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ما هرچه داریم از برکت خون این شهیدان است و ما از این موضوع غافل هستیم که شهیدان نیازی به برگزاری این برنامه ها ندارند بلکه این ما هستیم که برای درک عظمت و بزرگی آنان در این محافل درس می گیریم و زمینه خود باوری و تقویت باور ها و توانایی هایمان را فراهم می آوریم .

وی با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم در خصوص جایگاه شهداء نزد خداوند متعال بیان کرد: ما نمی توانیم چیزی به عظمت شهداء اضافه کنیم چرا که آنان بالاترین عظمت ها و پاداش جانفشانی خود را که همانا محشور شدن در جوار اولیاء و صالحین است را دریافت کرده اند و ما باید دعا کنیم با حضور در این مجالس معنوی از برکت وجودی این شهیدان بهره مند شویم.

سردار رجبی گفت : امروز در حالیکه دشمنان با استفاده از جنگ نرم ما را تهدید می کنند و درصدد بر اندازی تمامی بنیادهای خانواده و فرهنگ اصیل اسلامی ما هستند توجه و یاد آوری رشادت‌های فرزندان این آب و خاک همچون شهید والا مقام ملا محی الدین بیانی ما را در مقابل این تهدیدها واکسینه می کند و درک این واقعیت مهم توسط جامعه بر عهده ما مسئولین است .

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با دعوت از فرزند شهید برای بیان خوابی که دیده اند، گفت: بنده افتخار همسنگری با این شهید والا مقام را نداشتم اما به واسطه یک خواب و هدیه ای که به بنده عطا کردند همواره خود را به این شهید نزدیک می بینم   .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: متولیان با درک درست اهمیت این برنامه‌های معنوی و پر اهمیت نسبت به تغییر رویکرد و توجه جدی‌تر به پاسداشت یاد وخاطره شهیدان همت کنند و بدانند بالاترین لذت در خدمت به شهیدان و خانواده معزز شهیدان است.

هدیه شهید بیانی به سردار رجبی

فرزند شهید بیانی نیز با دعوت سردار رجبی با حضور در پشت تریبون گفت: زمانی که پدرم به شهادت رسیدند بنده کودکی سه ساله بودم و هیچگونه تصویری از دوران کوتاه زندگی در کنار پدر را به یاد ندارم .در طول دوران زندگی دو بار پدرم را به خواب دیده‌ام. یکی برمی‌گردد به حدود 17 سال پیش و دیگری همین چند ماه گذشته بود.

وی ادامه داد: از لحاظ ارث و میراث هم غیر از یک ساعت یادگاری از پدرم چیز دیگری برای ما باقی نمانده بود. دو سه ماه پیش پدرم به خوابم آمدند و فرمودند: یک امانتی نزد تو است، تازه بعد از آن خواب بود که متوجه شدم این ساعت هم نزد بنده امانت است،این امانتی را ببرید و به سردار رجبی، یعنی حتی با اسم خطاب کردند تحویل دهید.

صبح روز بعد با افتخار و در راستای توصیه به این دستور خدمت سردار رسیدم و این امانتی را که سال‌ها نزد بنده بود را به صاحبس تقدیم کردم و امروز هنگامی که ساعت را بر دستان سردار دیدم، از تحویل این امانتی بسیار خوشحال شدم.

در این برنامه سردار رجبی همراه کنار لوح تقدیر و هدیه حوزه هنری، یک عدد ساعت مچی را تقدیم فرزند آن شهید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور