Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی آماده دیدار سخت مقابل منچسترسیتی است.

طرفداری- در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر انگلستان، تیم های تاتنهام و برایتون به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2-0 تیم لندنی همراه شد.

به نقل از اسکای اسپورتس، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی باشگاه تاتنهام پس از این پیروزی اظهار داشت:

بازی آسانی نبود زیرا تنها تفکر برایتون، دفاع کردن در این مسابقه بود اما ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و بنابراین از پیروزی و تلاش بازیکنانم راضی ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی می تواند سبک خودش را بازی کند و این کار را برای ما سخت کرده بود. من اینجا نیستم تا از سبک بازی برایتون شکایت کنم. من تنها روی بازی بازیکنان خودم تمرکز کرده ام. من یک فرد مثبت اندیش هستم و از کسب سه امتیاز خوشحالم.

وی در خصوص دیدار بعدی تیمش که در خانه منچسترسیتی خواهد بود، تصریح کرد:

چه اتفاقی شنبه رخ می دهد؟ ما به منچستر رفته و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. فوتبال به همین شکل است. ما در هفته ای که گذشت، سه پیروزی کسب کرده ایم و این برایمان مهم است. اکنون این احساس را داریم که می توانیم در جدول بالاتر برویم. راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. می خواهیم از بازی مقابل منچسترسیتی لذت ببریم زیرا این یک چالش شگفت انگیز پیش روی ما خواهد بود. آنها بهترین تیم انگلستان و یکی از بهترین تیم های اروپا هستند. از بازی مقابل آنها هیجان زده ام. واقعا بازی روبروی تیمی که گواردیولا مربی اش است را دوست دارم.

سرمربی آرژانتینی در خصوص بازی دادن به اریک لاملا و نیمکت نشینی دله آلی افزود:

بازیکنان آرسنال و لیورپول چگونه واکنش نشان می دهند وقتی روی نیمکت می نشینند؟ دله آلی روی نیمکت بود و 20 دقیقه بازی کرد. او بازیکن مهمی برای ماست. البته هر بازیکنی چه بازیکنان بزرگ چه جوانان ناراحت می شوند وقتی روی نیمکت می نشینند زیرا هرکس می خواهد بازی کند و فوتبال همینگونه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم