Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروههاي ملي و اسلامي فلسطين در فراخواني از فلسطينيان خواستند در اعتراض به تصميم اخير آمريکا درباره قدس ، در راهپيمايي ميليوني فردا جمعه در شهر قدس شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، کميته نيروهاي ملي و اسلامي باريکه غزه در فراخواني که ديشب چهارشنبه صادر کرد از فلسطينيان در کرانه باختري و غزه خواست براي ابراز خشم و مخالفت خود با تصميم «دونالد ترامپ » درباره قدس و اصرار بر لغو اين تصميم به خيابان ها بيايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين حال «خالد البطش» ازاعضاي ارشد جنبش جهاد اسلامي گفت: خشم ميليوني روز جمعه براي ياري قدس اشغالي و در تاکيد بر هويت عربي - اسلامي و مسيحي بودن اين مکان مقدس انجام مي گيرد.
البطش با هشدار به عواقب خطرناک تصميم رييس جمهوري آمريکا براي معرفي قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي ، از کشورهاي عربي و اسلامي خواست که از پايداري ملت فلسطين حمايت کنند .
«اسماعيل رضوان»از اعضاي ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) نيز گفت: افزايش بازداشتهاي فلسطينيان در کرانه باختري، تلاش مذبوحانه اشغالگران براي نابودي تظاهرات مردمي و خاموش کردن انتفاضه قدس است.
رضوان افزود: فلسطينيان بدون اهميت دادن به فشارها و سرکوبها به انتفاضه و مقاومت تا آزادسازي کامل سرزمين هاي فلسطيني از اشغال رژيم صهيونيستي ادامه خواهند داد.
همچنين شوراي انقلابي فتح در بيانيه‌اي با اعلام اينکه قدس خط قرمز فلسطينيان است و هيچ کس حق تعرض به آن را ندارد بر ضرورت استمرار جنبش مردمي در فلسطين تا زماني که رييس جمهوري آمريکا از تصميم خود ضد قدس عقب نشيني نکند تاکيد کرد.
در پي تصميم ششم دسامبر رييس جمهوري آمريکا براي معرفي قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي ،تظاهرات و درگيريهاي خونيني بين فلسطينيان با نظاميان صهيونيست در شهرهاي مختلف کرانه باختري رود اردن و باريکه غزه در هفته اخير روي داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس, دانشجویان و استادان دانشگاه کلمبیا در نیویورک با در دست داشتن پارچه نوشته و سر دادن شعار، اقدام پلیس آمریکا را در مقابله خشونت بار با دانشجویان و بازداشت شمار زیادی از آنها محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان حامی فلسطین و مخالف جنگ در غزه در دانشگاه‌های جرج واشنگتن و تولین آمریکا هم تجمع و تحصن کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

پلیس آمریکا، چادر‌های دانشجویان را برچید و آنها را به زور از محوطه دانشگاه تولین بیرون راند و حدود ۲۰ دانشجو را هم بازداشت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دو هفته گذشته، خشم دانشجویان آمریکایی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیشتر شده و تجمعات و اعتراضات در آمریکا، گسترش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»