Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بازدید از بیمارستان اسلام آباد غرب، گفت: بیمارستان‌ها از موسساتی هستند که در شرایط حساس و بحرانی مانند زلزله، آتش سوزی و بلایای طبیعی، باید حامی مردم باشند زیرا در مواقع بروز این حوادث، مردم به خدمات بیمارستانی نیاز دارند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: دستگاه قضایی حتما درباره تخریب این بیمارستان، پیگیری و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و امیدوارم به هیچ عنوان در این حوزه رحم نکند و در جهت احقاق حق و حقوق مردم عمل و در ‌‌نهایت به نحوی که بازدارنده باشد، اطلاع رسانی شود زیرا در این موارد، بحث منافع مردم مطرح است و اگر فردی تخلف، کم فروشی و تقلبی کرده، باید با وی برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هاشمی تاکید کرد: مهم است که برخورد دستگاه قضایی با متخلفان این حوزه، بازدارنده باشد زیرا تعداد زیادی بیمارستان، پروژه ملی و عام المنفعه در کشور در حال ساخت است و در مقابل وجهی که دریافت می‌شود، باید کار سالم و با کیفیت تحویل داده شود.

وزیر بهداشت در پایان یادآور شد: بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد، نمونه‌ای از تخلف است و امیدوارم که چنین موضوعی در کشور تکرار نشود البته بعید می‌دانم که این تخلفات تکرار نشود اما باید حتما قانون اجرا شود و فرا‌تر از اجرای قانون هم درخواستی نداریم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

دکتر حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دکتر هاشمی پور در حوزه فناوری دارای یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. 

وی دارای فعالیتهای اجرایی متعدد در سطح ملی و استانی است. همچنین در حوزه ارتباط با صنعت پروژه های صنعتی متعددی با صنایع مختلف دارد که نتایج عملی و کاربردی داشته است.

دستاورد مجموعه این فعالیت ها منجر به آن شد که در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت عتف، دانشمند برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شود.

گفتنی است: طی مراسمی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه تهران از دکتر هاشمی پور به عنوان استاد نمونه کشوری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد