Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران پرسپولیس نگران هستند که در دیدار برابر بادران خاطرات تلخ جام حذفی سال گذشته تکرار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس در جام حذفی باید به مصاف بادران صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول برود.

پرسپولیس با وجود آنکه آماده ترین و بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است اما کار راحتی برابر بادران نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی کردن برابر تیم های که چیزی برای از دست دادن ندارند و از روحیه بالایی هم برخوردار هستند سخت است.

برانکو چنین چیزی را به خوبی متوجه شده است. تیم او سال قبل برابر قشقایی در شیراز تن به شکست داد و الان بسیار می ترسد که دوباره چنین اتفاقی برای تیم او تکرار شود. سرمربی سرخ پوشان بارها تاکید کرده است که تیم او در فصل جاری علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر به دنبال قهرمانی در جام حذفی هم است.

بادران حریف آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود و رئیس هیئت مدیره این باشگاه هم کری سنگینی برای سرخ پوشان خوانده است. سفر برانکو قبل از این دیدار حساس به امارات نشان می دهد که او این بازی را چندان جدی نگرفته است.

حذف از شدن از جام حذفی خبر بسیار تلخی برای سرخ پوشان خواهد بود و بدون شک آنها را در نیم فصل دوم تحت تاثیر قرار خواهد داد. هواداران پرسپولیس اصلا دوست ندارند که تیم بادران مانند قشقایی سال قبل دست کم گرفته شود و برانکو با نفرات ذخیره تیمش را به میدان بفرستد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد