Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير امور خارجه لبنان از موافقت دولت وفاق ملي فلسطين با درخواست بيروت براي تاسيس سفارت لبنان در قدس به عنوان پايتخت فلسطين خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از وبگاه النشره لبنان ، «جبران باسيل» اعلام کرد : در نامه‌اي به دولت وفاق ملي فلسطين ، تاسيس سفارت لبنان در قدس پايتخت فلسطين را خواستار شده است که با اين درخواست موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باسيل افزود : «محمود عباس» رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين اعلام کرده است در کوتاه‌ترين زمان ممکن ، ساختماني در قدس شرقي به لبنان براي افتتاح سفارت اختصاص خواهد داد.
تصميم دولت لبنان براي تاسيس سفارت در قدس به عنوان پايتخت فلسطين در واکنش به تصميم شش دسامبر رييس جمهوري آمريکا براي معرفي قدس به عنوان پايتخت اسرائيل و انتقال سفارت اين کشور از تل آويو به قدس است .
هفته گذشته ، مردم لبنان در اعتراض به تصميم ترامپ درباره قدس با برپايي تظاهراتي در مقابل سفارت آمريکا در بيروت ، اخراج سفير آمريکا را خواستار شدند.
تصميم ترامپ ، اعتراض‌هاي گسترده اي را در منطقه و جهان برانگيخته است و در درگيري‌ هفت روز گذشته نظاميان اسرائيلي با معترضان فلسطيني دهها نفر مجروح و يا بازداشت شده اند. 112/114

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه (به وقت محلی) محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «برانیت» با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)