Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، سولماز دهقانی در بازدید از غرفه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در نهمین نمایشگاه گردشگری پارس با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جشنواره‌هایی اظهار داشت: در روزهایی که به دلایل مختلف همچون سرما گردشگران کمتری مسافرت می‌کنند برگزاری جشنواره‌های گردشگری می‌تواند به این حوزه رونق ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز گفت: گرچه نهمین نمایشگاه گردشگری پارس نمره قابل قبولی به لحاظ کیفیت برگزاری کسب می‌کند اما باید دبیرخانه‌های دائمی برای برگزاری چنین نمایشگاه و جشنواره‌هایی ایجاد شود تا برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی آن‌ها با عجله صورت نگیرد. 

وی افزود: برای تحقق این موضوع نیازمند تدوین تقویم اجرایی برای مناسبت‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

دهقانی با اشاره به اینکه تقویم اجرایی مناسبت‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد گردشگری در شورای اسلامی شیراز تدوین می‌شود گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره‌های گردشگری نیز برپا می‌شود تا توسعه گردشگری در تمام روزهای سال دنبال شود.

عضو شورای شهر شیراز گفت: چنانچه با برنامه‌ریزی‌های بهتری نمایشگاه پارس برپا می‌شد ایرلاین‌های بیشتری از اروپا و شرق آسیا فرصت حضور در این رویداد گردشگری می‌یافتند که می‌توانست نتیجه بهتری برای شیراز به دنبال داشته باشد. 

دهقانی گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در شورای پنجم برای توسعه گردشگری صورت گرفته است که شهروندان از روزهای عید و آغاز سال جدید شاهد تغییرات و نتایج این برنامه‌ها هستند. 

انتهای پیام/ب

ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره‌های گردشگری در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان