Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های جزیره‌ای باید حذف شود، گفت: معرفی ظرفیت‌های پزشکی و امکانات درمانی استان آذربایجان شرقی باید مورد توجه قرار گیرد و هر استان در حوزه‌ای خاص فعال شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد محب خدایی در هفتمین نشست شورای راهبری «تبریز۲۰۱۸» با تاکید بر افزایش بهره‌وری بر اساس محصول در حوزه گردشگری، اظهار کرد: هر استان باید با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد، به این حوزه ورود کند و پس از ترسیم نقشه راه، ایده‌ها و رویداد‌ها تکمیل و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص ظرفیت‌های آذربایجان شرقی بیان کرد: در حال حاضر آمار گردشگران ورودی به این استان با ظرفیت‌های آن تناسب ندارد و امیدواریم که در نوروز امسال با برنامه ریزی، شاهد افزایش آمار ورود گردشگران به آذربایجان شرقی باشیم.
وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، تاکید کرد: همه باید در این رویداد مشارکت کنند تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
هفتمین نشست شورای راهبری رویداد تبری ۲۰۱۸ با حضور محمد محب‌خدایی معاون گردشگری، لیلا اژدری سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری، مرتضی آبدار مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، کریم حاجی‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اردبیل و جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی، اعضای شورای راهبری و کار‌شناسان معاونت گردشگری برگزار شد.
در این جلسه موضوع تقویم برنامه‌ها و رویدادهای مربوط به تبریز۲۰۱۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس