Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار خاش گفت: کارخانه آسفالت 120 تنی شهرداری خاش مجدداً راه اندازی شد و تا پایان امسال بیشتر معابر و خیابان های این شهرستان ترمیم و آسفالت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با تفتان ما با اشاره به جدول گذاری خیابان امام جعفر صادق (ع)در محله اسلام آباد، اظهار کرد:  با هدف ایمن سازی معابر و سهولت در تردد شهروندان به خصوص قبل از شروع فصل بارندگی و دفع آب های سطحی برای نخستین بار  عملیات جدول گذاری این خیابان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پس از عملیات خاک برداری ،خاک ریزی و تسطیح در فاز نخست در دستور کار شهرداری قرار گرفت، گفت: در راستای اجرای این طرح عملیات تسیطح و رگلاژ بستر به میزان چند هزار متر مربع، انجام عملیات خاکبرداری در هفته های اخیر انجام شده است.

تمندانی با اشاره به آغاز عملیات جدول گذاری دسترسی  بلوار پیامبر اعظم(ع)، افزود: در راستای بهسازی و آسفالت معابر و محلات سطح شهر کارخانه تولید آسفالت شهرداری خاش با تامین قیر مورد نیاز آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی و بهسازی فضاها و زیرساخت های شهری، تصریح کرد: در این راستا عملیات بهسازی جدول گذاری ورودی خیابان وحدت با تلاش پرسنل این شهرداری  به اتمام رسیده است.

شهردار خاش خاطرنشان کرد: اقدامات این شهرداری در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهر صورت می‌گیرد و نقش به سزایی در زیباسازی فضاهای شهری دارد.

وی اذعان کرد: خدمت جهادی و بی منت به شهروندان از شعارها و اهداف شهرداری است و در جهت جلب رضایتمندی شهروندان انجام می‌شود.

تمندانی با بیان اینکه جدول گذاری معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر بسیار مهم است، اظهار کرد: این اقدامات عمرانی مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای روکش آسفالت محور بیرجند_ نهبندان در حوزه شهرستان های بیرجند، سربیشه و نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمد فرخی، رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت:به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند  زاهدان در حوزه شهرستان های بیرجند ، سربیشه و نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر آغاز شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه محور بیرجند زاهدان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی استان است، پروژه های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده که در این عملیات، ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و مسیر لایه نهایی اجرا می گردد.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور در این محور انجام می‌شود.

فرخی یادآور شد: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست