ماجراي صيغه نيم بند رز رضوي توسط محمدرضا شريفي نيا
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۱۶۰۳
خبرگزاري آريا - محمدرضا شريفينيا، شب گذشته اولين مهمان فصل جديد برنامه «دورهمي» با اجراي مهران مديري بود.
به گزارش جام نيوز، مهران مديري در اولين برنامه از فصل سوم برنامه «دورهمي»، رو بهروي محمدرضا شريفينيا، بازيگر پرحاشيه سينماي ايران نشست و با او به گفتگو پرداخت.
مديري که در ابتداي صحبتهايش با شريفينيا به دشوار بودن گفتوگو با او اشاره کرد، ابتدا از اين بازيگر خواست تا درباره علاقهمندياش به اين حوزه بگويد که شريفينيا در توضيح گفت: «از همان دوران تحصيل و کلاسهاي فوق برنامهاي که در مدارس برگزار ميکردند، فعاليتهاي فرهنگي هنري و مناسبتها را اجرا کرديم و کم کم به کتابخواني علاقهمند شدم و کتابخانهاي در خانه براي خودم درست کردم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
اين بازيگر پرکار سينما که اين روزها فيلم «خالتور» را بر پرده سينماها دارد، درباره بازي کردن در نقش مردهاي دوزنه در سينما اظهار داشت: «من نقش مردهاي دو زنه را زياد بازي کردم و باز هم بازي خواهم کرد. چون با خودم عهد کردم تا زماني که اين هشدار بين خانوادهها نهادينه شود، نقش مرد دو زنه را بازي کنم. من معتقدم به لحاظ روانشناسي خانوادهها و روانشناسي زن، اين فيلمها يک هشدار است.»
او در بخش ديگري از صحبتهايش به شايعات ازدواجش با رز رضوي، بازيگر سريال «ملکوت» اشاره کرد و گفت: «چند سال پيش در يک برهه زماني تصميم گرفتند تعدادي از هنرمندان را به سفر مکه ببرند و به ما سهميه حج دادند. در آن سفر هر خانم زير 40 سال بنا به مقررات بايد با يک مَحرم آقا سفر ميکرد، به همين دليل صيغه کوتاه مدتي بين هر دو نفر از خانمها و آقايان خوانده شد. در آن سفر مليکا دخترم هم بود، رز رضوي دوست مليکا نيز همراه ما بود، اين امري طبيعي است اما براي ما تبعات داشت و در ايران يک روزنامه با شيطنت اين اقدام را ازدواج تلقي کرد.»
خبرآنلاين
115
منبع: خبرگزاری آریا
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
همشهری آنلاین: اگر مستندبین حرفهای هستید یا حتی اگر تنها با مستندهای حیات وحش که از تلویزیون پخش میشود آشنایی دارید، پیشنهادهایی که در اینجا برای شما داریم میتواند حسابی سر ذوق تان بیاورد.
تاریخچه وحشت عامیانهکارگردان: کییرلا جانیس
سال ساخت: ۲۰۲۱
اگر از خورههای ژانر وحشت هستید و شبها تا یک فیلم ترسناک نبینید خوابتان نمیبرد، این مستند را از دست ندهید. دوستداران ژانر وحشت به زیروزبر این ژانر توجهی وسواسگونه دارند و سبکها، زیرگونهها و تکنیکهای فیلمهای این ژانر را به دقت بررسی میکنند. وحشت عامیانه یا وحشت فولکلور یکی از زیرگونههای ژانر وحشت در سینما و ادبیات است که از عناصر عامیانه برای وحشتآفرینی استفاده میکند. این مستند کاوشی در تاریخچه وحشت عامیانه از پیدایش آن به واسطه گسترشاش در تلویزیون بریتانیا در دهه ۱۹۷۰ تا احیای آن در دهه گذشته است.
فریداکارگردان: کارلا گوتیرز
سال ساخت: ۲۰۲۴
فریدا کالو، نقاش مکزیکی، بین سالهای ۱۹۰۷ تا ۱۹۵۴ زندگی کرد و با اینکه زندگی نسبتا کوتاهی داشت، اما به دلیل هنجارشکنیهایش یکی از چهرههای مهم هنر معاصر به شمار میرود. چهره فریدا برای کسانی هم که با تاریخ هنر و نقاشی آشنایی ندارند آشناست چراکه فریدا خودنگارههای زیادی از خود کشیده بود. فریدا پس از تصادفی سخت در سال ۱۹۲۵ برای اولین بار شروع به نقاشی کرد و دردهای خودش، همجنسانش و ملتش را روی بوم آورد. زندگی پرماجرای فریدا تا به حال موضوع چند مستند و فیلم داستانی بوده. این مستندانیمشین هم نگاهی به زندگی این نقاش برجسته مکزیکی دارد.
چهار دخترکارگردان: کوثر بن هنیه
سال ساخت: ۲۰۲۳
روزی دو دختر بزرگتر الفه، زنی تونسی که مادر ۴ دختر است، ناپدید میشوند. کوثر بن هنیه، کارگردان تونسی، از بازیگران حرفهای دعوت میکند تا نقش دو دختر غایب را بازی کنند. برای الفه که غم غیاب دخترانش را بر دوش میکشد، حضور بازیگرانی در نقش آنها به معنی سر باز کردن زخمهای دل و جانش است. بن هنیه موقعیتی بدیع را شکل داده و تجربهای منحصربهفرد را در برابر دوربین ایجاد کرده که سویههای عاطفی و روانی مختلفی دارد. این مستند که برداشتهایی را از امید، طغیان، خشونت، خواهری و… عرضه میکند، سوالهایی اساسی را درباره شالوده جوامع ما به بحث میگذارد.
کد خبر 848052 منبع: همشهری آنلاین برچسبها سینمای مستند تلویزیون - مستند مادر