Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@08:03:21 GMT

"تجاوز اينترنتي" مرد سوئدي

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۲۲۶۴

'تجاوز اينترنتي' مرد سوئدي

خبرگزاري آريا - دادگاهي در سوئد در اقدامي بي‌سابقه فردي را که با فريب کودکان از طريق اينترنت آنها را وادار به انجام رفتارهاي غيراخلاقي مي‌کرد به 10 سال زندان محکوم کرد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، دادگاهي در سوئد در اقدامي بي‌سابقه فردي را که با فريب کودکان از طريق اينترنت آنها را وادار به انجام رفتارهاي غيراخلاقي مي‌کرد به 10 سال زندان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مرد 41 ساله به تجاوز و سوء استفاده از 27 کودک بين سالهاي 2015 تا 2017 شده است. اکثر قربانيان وي کمتر از 15 سال داشته‌ و اهل کانادا، انگليس و اسکاتلند بوده‌اند.
در دادگاه مشخص شد که او با تهديد اين کودکان يا در بعضي موارد تهديد خانواده هايشان آنها را مجبور مي‌کرده که رفتارهاي غيراخلاقي انجام داده و از آن فيلم بگيرند.
اهميت اين دادگاه جدا از محتواي تکان دهنده آن، در اين است که براي نخستين بار تعريف ديگري از تجاوز در دستگاه قضايي مطرح مي‌شود که به دنياي مدرن امروزي و نقش فضاي مجازي در آن مربوط است.
دادگاه شهر اوپسالا اين مرد سوئدي را در ارتباط با چهار مورد تجاوز گناهکار شناخت. اين موارد شامل مجبور کردن کودکان به روابط غيراخلاقي با کودکان جوانتر از خودشان مي‌شود.
او همچنين به دليل داشتن عکس‌ها و جمع آوري فيلم‌هاي هرزه نگاري کودکان گناهکار شناخته شده و بايد به قربانيان خسارت بپردازد. متهم ضمن رد اتهام تجاوز، گناهکاري خود در موارد ديگر را پذيرفته است.
به گزارش يورونيوز، مطابق آمار رسمي ثبت شده در سال 2015 موارد تجاوز در کشور سوئد 17 هزار و 300 نفر بوده که بالاترين آمار از اين نوع در اتحاديه اروپا است.
ايسنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد

شهر مالمو سوئد بار دیگر شاهد اهانت به قرآن کریم با حفاظت پلیس این کشور و همچنین صحنه‌گردانی صهیونیست‌ها بود.

به گزارش ایسنا، یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان «گوستاو آدولف تورگ» در شهر مالمو، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، فردی در حالی‌که پرچم رژیم صهیونیستی را به دور خود پیچیده و در حال اهانت به پرچم فلسطین است، مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قران کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

پلیس سوئد روز پنجشنبه اعلام کرد مجوز اهانت به قرآن کریم را صادر کرده است.

پیشتر نیز آتش‌زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم در سوئد با واکنش گسترده کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود