Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@11:54:38 GMT

ادعاي آزار و اذيت سهيلا با پيشنهاد ازدواج

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۴۸۰۳

ادعاي آزار و اذيت سهيلا با پيشنهاد ازدواج

خبرگزاري آريا - زني که مدعي است با پيشنهاد ازدواج، در دام سياه همکارش افتاده است، پس از خودکشي ناموفق به دادگاه رفت و شکايت کرد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، زني که مدعي است با پيشنهاد ازدواج، در دام سياه همکارش افتاده است، پس از خودکشي ناموفق به دادگاه رفت و شکايت کرد. متهم با قرار وثيقه 700 ميليون توماني آزاد شده، اما تحقيقات کارآگاهان براي افشاي زواياي پنهان ماجرا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهريور امسال خودکشي ناموفق زني 26 ساله به اورژانس اطلاع داده شد. سهيلا که به مچ دست خود آسيب زده بود به بيمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
او پس از بهبود به دادگاه کيفري استان تهران رفت و گفت: «من کارمند يک شرکت اداري هستم. سه سال پيش يکي از همکارانم به نام سهراب به من پيشنهاد ازدواج داد و مرا به ناهار دعوت کرد. او گفت نيتش خير است و بزودي به خواستگاري‌ام مي‌آيد. با همين بهانه‌ها مرا به خانه‌اش کشاند و مورد آزار و اذيت قرار داد. پس از آن از نظر روحي به هم ريختم، اما سهراب ادعاي ازدواج را تکرار و چند بار ديگر نيت شومش را عملي کرد. وقتي ديدم دروغ مي‌گويد با او درگيري لفظي پيدا کردم، اما او گفت آبرويم را پيش همکارانم مي‌برد. آخرين بار به دفتر کارش رفتم، اما او مرا بيرون انداخت. همان روز از شدت افسردگي خودکشي کردم، اما ناموفق بود.»
با ثبت اين شکايت، سهراب 47 ساله به دادگاه احضار شد، اما خود را بي‌گناه معرفي کرد. قضات نيز با اين دليل که مدارک کافي مبني بر تجاوز وجود ندارد، پرونده را مختومه اعلام کردند. سهيلا به اين حکم اعتراض کرد و ديوان عالي کشور نيز آن را شکست تا پرونده در چرخه رسيدگي مجدد قرار گيرد. اين بار شعبه يازدهم دادگاه کيفري استان تهران مسئول بررسي پرونده شد.
سهيلا در اين شعبه نيز بار ديگر اظهارات خود را تکرار کرد، اما سهراب با رد آنها گفت: «سه سال پيش به سهيلا پيشنهاد ازدواج دادم. او قبول کرد، اما بعدا شرايط سختي گذاشت و گفت مهريه هزار سکه‌اي، يک خانه و حق طلاق مي‌خواهد. اين شرايط مرا از ازدواج با او منصرف کرد. او هم گفت به دادگاه مي‌رود و مي‌گويد از طرف من مورد تجاوز قرار گرفته است. من هيچ ارتباطي با او نداشته‌ام.»
در پايان جلسه تحقيق، قضات براي متهم قرار وثيقه 700 ميليون توماني صادر کردند که او با تهيه آن، آزاد شد.
جام جم
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه

محمدباقر نریمانی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مبنی بر اجرایی شدن سند تحول قضایی، گفت : یکی از موضوعات این سند برگزاری دادگاه‌های علنی و برخط است که آن را در دستورکار قرار داده ایم. 

وی افزود: افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی و شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آراء قضایی از مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی به صورت آنلاین است. 

نریمانی با تاکید براینکه در قانون اساسی نیز بر برگزاری دادگاه‌های علنی تاکید شده، خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقمندان به مباحث حقوقی، قضایی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند بصورت برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور یابند.

اولین جلسه دادگاه علنی برخط استان کرمانشاه در سال جدید، روز دوشنبه (هفدهم اردیبهشت) با موضوع حمل و نگهداری مشروبات الکلی به صورت مجازی و برخط در آدرس یاد شده برگزار خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی
  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟