Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@22:38:40 GMT

تلاش روس ها برای فریب کادر ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۳۳۲۵

چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از صبح امروز پنج شنبه در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان شهر اصفهان و به مدت ۲ روز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جریان وزن کشی رقابت های چهارمین دوره کشتی فرنگی باشگاه های جهان در اصفهان، کادر فنی روسیه قصد فریب ناظران وزن کشی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از صبح امروز پنج شنبه در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان شهر اصفهان و به مدت ۲ روز آغاز شد.
این رقابت ها بر اساس قانون جدید وزن کشی اتحادیه جهانی کشتی و همچنین اوزان جدید که به ۱۰ وزن افزایش پیدا کرده است، برگزار می شود.
هر چند اتحادیه جهانی کشتی با ارفاق ۲ کیلوگرم به کشتی گیران سعی کرده فشار چندانی به کشتی گیران وارد نشود اما با اینحال اتفاق جالبی در جریان مراسم وزن کشی روز نخست رخ داد.
زمانیکه الیاس ماگمدوف نفر دوم کشتی روسیه که قرار بود در وزن ۷۷ کیلوگرم برای روس ها به میدان برود، به روی باسکول وزن کشی رفت، یکی از اعضای کادر فنی روسیه که از ۴۰۰ گرم وزن بیشتر کشتی گیرشان آگاه بود، به باسکول نزدیک شد و به صورت پنهانی پای خود را به زیر باسکول برد و با فشار دادن به سمت بالا سعی کرد ناظران متوجه وزن اضافی کشتی گیرشان نشود، اما این اقدام غیراخلاقی وی با هوشیاری یکی از اعضای کادر فنی ایران و اطلاع وی به ناظران ناکام ماند تا این کشتی گیر روس از رقابت ها کنار گذاشته شود.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب حریف دورتموند نشد. بسیاری اعتقاد داشتند پاریس می تواند در سیگنال ایدونا پارک حداقل یک مساوی بگیرد ولی در نهایت با یک گل بازنده شد و سه شنبه بعد در پارک دو پرنس باید این نتیجه را برگرداند. کار سختی است ولی پی اس جی در زمین خود قدرتی مضاعف خواهد داشت.

اریک دی‌مکو، اسطوره مارسی، در انتقاد از بازی پی اس جی به رادیو RMC گفت: «این نمونه یکی دیگر از بازی های ضعیف این فصل پی اس جی بود. تیم واقعا بد کار کرد و شایسته شکست بود.»

دی مکو ادامه داد: «بعضی ها انگار حافظه خود را از دست داده اند. پی اس جی از این دست بازی ها در فصل جاری زیاد داشته است. همه فریب پیروزی برابر بارسا را خوردند اما یادشان رفته که اخراج آرائوخو ورق را برگرداند و بعید بود در غیر این صورت پی اس جی به این مرحله برسد.»

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد