Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدحسین بابایی در همایش شکوه هجرت، مراسم تقدیر از گروه‌های جهادی گفت: بعد انقلاب در ایران اسلامی شهدا به عنوان نور‌افکن‌ها مسیر راه را به ما نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین راه‌هایی که شهدا برکت‌ خود را بر ما ارزانی می‌دارند، دانشگاه است، اظهار کرد: امروزه تشکل‌های بسیجی در همه دانشگاه‌ها مشعل راه هستند و برکت بسیج در عرصه مبارزه با استکبار و کمک به مستضعفان دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی تصریح کرد: زمانی حرکت جهادی توسط دانشجویان با انگیزه آغاز شد و با بارور شدن آن نهاد امروز به گروه‌هایی تبدیل شد با عنوان قرارگاه که بسیار جامع فعالیت می‌کنند.

وی به محرومیت‌زدایی توسط این گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، اجتماعی، عمرانی و... اشاره کرد و افزود: اعزام گروه‌های جهادی به تمام نقاط کشور با شیوه‌ای جدید و به صورت جامع انجام شده است.

بابایی گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سپاه در سراسر کشور دهستان‌هایی را در شهرستان‌ها انتخاب کرد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان‌ها تشکیل داد که با کمک مردم و دستگاه‌های دولتی چشم‌انداز ۴ ساله تبیین شد تا در این مدت روستا‌ها محلی برای اشتغال باشند و مهاجرت معکوس صورت بگیرد و امیدواریم با ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی با کمک گروه‌های شاهد اتفاقات خوب باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر