Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجستان_ معاون فرماندار بجستان گفت: برای ارتقاء و پیشرفت یک شهرستان باید ایده های نو توسط خود مردم ارائه شود و بجستان نیز جز با همکاری خود مردم و بیان طرحهای نو پیشرفت و ارتقاء آن میسر نخواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسدی معاون فرماندار بجستان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امروزبجستان از هر روز دیگر نیاز به شناسایی ایده های برتری برای ارتقاء شهرستان در همه زمینه ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار بجستانافزود:با توجه به اینکه فراخوانی نظرات و ایده های برتر جهت تولید و اشتغال بزودی انجام خواهد شد باید تمامی بجستانی های سراسر کشور برای پیشرفت وطنشان ایده های نو ودر خور نگاه را ارائه کنند.

اسدی گفت: امروز به همت همایش محرم بجستانی های سراسر کشور پای در راهی گذاشته ایم که شاید فکری نو بوده و بتوانیم با جمع اوری ایده های برتر و نو زمینه ای برای تولید و اشتغال در شهرستان فراهم کنیم.

وی بحث اطلاع رسانی در این موضوع را بسیار مهم و ارزشمند دانست و از بجستانیهای سراسر کشود دعوت کرد با دبیر خانه این کار گروه که بزودی اعلام خواهد شد هماهنگ بوده و به لحاظ اینکه زمان محدود خواهد بود و چند طرح برتر ضمن همکاری با عملیاتی شدن طرح جهت تولید و اشتغال در شهرستان جوائزی نیز اهداء خواهد شد صاحب نظران درهر قشر و گروهی هستند طرحها و ایده خود را ارائه کنید تا بررسی و اعلام شود.

وی اصل طرح را با نام طرح شتاب به معنای شکوفایی، تولید، اشتغال بجستان اعلام و از همه همشهریان زن و مرد در هر سن و شغل و پایه تحصیلی هستند تقاضای کمک و استمداد برای تحول و شکوفایی شهرستان کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • اشتغال اهمیت دارد
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج