Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:11:21 GMT

سهم خواهی سوار بر توسعه

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۳۹۶۷

سهم خواهی سوار بر توسعه

شماره جدید نشریه فروردین امروز در مطلبی با تیتر سهم خواهی سوار بر توسعه به موضوع سهم خواهی ها در حوزه مدیریتی استان پرداخته است.

در بخشی از این مطلب که به قلم میثم مالمیر نوشته شده آمده است، مدتی است که 'ضرورت تغییرات در سطوح مدیران استان قزوین' به عنوان یک مطالبه عمومی در بین محافل سیاسی و اجتماعی مطرح می‌شود و سوال های بسیاری مبنی بر اینکه آیا این تغییرات بر اساس سهم خواهی جناح‌ حاکم خواهد بود یا خیر، در بین فعالان مدنی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فعالان سیاسی معتقدند موضوعی که باید بیش از تعلق سیاسی در تغییرات مدیران لحاظ شود، تحقق برنامه‌های توسعه استان و تبیین مطالبات و اولویت های سیاسی است و تا مادامی که هیچگونه برنامه توسعه مشخصی شکل نگیرد و مطالبات عمومی بر اساس آن گسترش نیابد، اساسا صحبت از پست و منصب راه به جایی نخواهد برد.
فروردین امروز در این مطلب گفت و گویی با سید محمد حسین پروینیان معاون عمرانی استاندار قزوین در دولت اصلاحات داشته و وی در بخشی از این گفت و گو به فروردین امروز می‌گوید: متاسفانه فعالیت‌های سیاسی در کشور ما تنها به تقسیم پست و منصب خلاصه می‌شود و به جای آن که به برنامه‌های سیاسی توجه کنیم، به دنبال آن هستیم که چه کسی در کجا قرار بگیرد.
وی ادامه می‌دهد: این روزها برنامه های توسعه استان به فراموشی سپرده شده و تامل نمی کنیم که آیا فلان شخص، اگر هم برخلاف نظر اصلاح‌طلبان و اصولگرایان رفتار می‌کند، در عوض می تواند طرح های توسعه استان را محقق سازد؟! و متاسفانه این نگاه وجود ندارد و تنها کافی است که شخصی پیرو خط فکری اصلاح طلب باشد، تا به دنبال سهم خواهی برود.
تابو دست از سر ایدز بر نمی دارد عنوان دیگری از نشریه فروردین امروز است که به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز نوشته شده و در آن به ابتلای 64 نفر به این بیماری در قزوین طی سال جاری اشاره شده است.
نشریه فروردین امروز در این شماره همچنین در گزارشی با تیتر 'تاب قزوین در برابر آتش ' به بررسی آتش سوزی های ماه گذشته در طارم سفلی پرداخته است.
بندر خشک در لنگرگاه وزارتخانه، قصه های حسنی برای کودکانه های کوییک، دوئل بیگانگان فرصتی برای دیده شدن و سخنان استاندار در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با تیتر 'شرایط برای رسانه‌های مستقل فراهم شود' از دیگر عناوین هفته نامه فروردین امروز است.
فروردین امروز همچنین به انتقادات فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین نسبت به همایش منع خشونت با تیتر 'خط و نشان اصولگرایانه' و انتقادات سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از محافظه کاری اصلاح طلبان با تیتر' اصلاح طلب پیشرو' پرداخته است.
نشریه فروردین امروز هفته نامه ای با مشی اصلاح طلبی است که به مدیرمسئولی امیر رجبی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت