Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:56:55 GMT

۸۳ درصد از سهم اشتغال آمل محقق شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۴۰۱۹

۸۳ درصد از سهم اشتغال آمل محقق شده است

آمل- فرماندار ویژه آمل از تحقق ۸۳ درصد از سهم اشتغال این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: امسال چهار هزار و ۹۰۰ شغل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جعفر رسولی، شامگاه پنج شنبه، در جلسه شورای اداری شهرستان آمل و تودیع و معارفه امام جمعه بخش امام‌زاده عبدالله، اظهار کرد: امروزه دغدغه اصلی مدیران شهرستان آمل موضوع زباله است که با پیگیری‌های نماینده مردم آمل زمین جدید دفن زباله محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه زمین جدید در منطقه پاساکش برای دفن زباله به شهرداری آمل منتقل خواهد شد، افزود: از همکاری و حمایت تمام مدیران اوقاف و امور خیریه و مسئولان شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رسولی با اشاره به مشکلات احراز مالکیت تصرفی ساکنین روستای طوله‌کلا، گفت: روز گذشته با حضور استاندار مازندران و رئیس بنیاد مستضعفان بیشتر از هزار و ٣۰۰ سند به اهالی منطقه اهداء شد.

فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران با بیان اینکه سهم اشتغال شهرستان آمل در سال جاری ۴ هزار و ٩۰۰ نفر است، ادامه داد: ٨٣ درصد از سهم شهرستان آمل محقق شد که از اعضای کارگروه اشتغال تقدیر و تشکر می‌کنم.

رسولی با اشاره به اینکه سهم آمل از صادرات استان مازندران، ٧٩ درصد است، افزود: تولید پایدار و اشتغال پایدار موجب افزایش صادرات می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های استاندار مازندران، موضوع زیبایی مازندران است، افزود: وضعیت نخاله‌های موجود در حاشیه کمربندی‌های آمل نگران‌کننده است و وضعیت بدی دارد و کلیه مدیران در مدیریت پسماند آمل این موضوع را هرچه زودتر برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی به‌عنوان امام جمعه جدید بخش امام‌زاده عبدالله معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در حوزه اشتغال و کارآفرینی سند اشتغال با برش شهرستانی و دستگاهی تدوین شد.

وی افزود: بر اساس همین سند اشتغال ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی به‌صورت ناخالص برای استان تدوین شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد ثبت و ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته ۴۵ هزار و ۵۶۰ نفر (بیش از تعهد) در سامانه رصد شغل ثبت شده بود.

احمدی اضافه کرد: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده ایجاد شده است.

وی هدف‌گذاری ایجاد اشتغال امسال را ۲۶ هزار و ۲۴۷ نفر اعلام و تصریح کرد: توجه امسال دولت بیشتر روی اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، به نحوی که هر استان باید ۱۴.۴ درصد اشتغال سال ۱۴۰۳ را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص دهد.

کد خبر 750033

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است