Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@19:27:56 GMT

رویارویی شاگردان کی‌روش با ازبک‌ها در ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۵۱۹۲

رویارویی شاگردان کی‌روش با ازبک‌ها در ایران

ورزش > فوتبال ملی - تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان دیدار دوستانه‌ای برابر هم در کشورمان برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان روز 18 ماه می‌ سال 2018 میلادی (28 اردیبهشت 1397) در ایران دیدار دوستانه‌ای برگزار خواهند کرد.

سایت فدراسیون فوتبال ازبکستان در ادامه به 2 پیروزی ایران برابر تیم ملی این کشور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با نتایج یک بر صفر و 2 بر صفر اشاره کرد و نوشت: تیم ملی فوتبال ایران به عنوان صدرنشین گروه A آسیا به جام جهانی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم ملی ایران را کارلوس کی‌روش بر عهده دارد و حریف دائمی سال‌های اخیر ازبکستان بوده است. ایران در گروه B جام جهانی 2018 روسیه با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار دارد.

سایت فدراسیون فوتبال همچنین از برگزاری بازی دوستانه تیم ملی این کشور با مراکش در روز 27 مارس 2018 میلادی (7 فرودین 1397) خبر داد.


256 41

 

کلید واژه‌ها : کارلوس کی روش - تیم ملی فوتبال ایران - جام جهانی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد

تیم ملی فوتسال ایران با برتری ۶ بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد، ولی قرقیز‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود، ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلند میزبان آخرین مانع تا فتح جام سیزدهم
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال