Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ‌از کم‌توجهی به فرهنگ ایثار و شهادت توسط دستگاه‌های فرهنگی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمد حسین رجبی در شب خاطره شهید ملا محی‌الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد با تمجید از صبر و استقامت خانواده معزز شهدا و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان استان کردستان اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه وجود شهیدان گرانقدر است و باید با تمام وجود در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم که حافظ امنیت امروز ماست تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد شدید از کم‌توجهی پاره‌ای از مسئولان به اهمیت این موضوع گفت: امروز در برخی از دستگاه‌های متولی فرهنگی مشاهده می‌شود در حالی که انتظار پیشقدمی در برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌رود با تأمل، سستی و کاهلی نسبت به قضیه برخورد می شود که این مایه تأسف و نگرانی شدید است‌.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: هرچه داریم از برکت خون این شهیدان است و ‌از این موضوع غافل هستیم که شهیدان نیازی به برگزاری این برنامه‌ها ندارند بلکه این ما هستیم که برای درک عظمت و بزرگی آنان در این محافل درس می‌گیریم و زمینه خود باوری و تقویت باور‌ها و توانایی‌هایمان را فراهم می‌آوریم‌.

وی با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم در خصوص جایگاه شهداء نزد خداوند متعال گفت: ما نمی‌توانیم چیزی به عظمت شهداء اضافه کنیم چرا که آنان بالاترین عظمت‌ها و پاداش جانفشانی خود را که همانا محشور شدن در جوار اولیاء و صالحین است را دریافت کرده‌اند و باید دعا کنیم با حضور در این مجالس معنوی از برکت وجودی این شهیدان بهره‌مند شویم‌.

سردار رجبی با تقدیر و تشکر از امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان و همکارانشان در برگزاری این برنامه و توجه جدی به موضوع برگزاری شب‌های خاطره در استان افزود: امروز در حالی که دشمنان با استفاده از جنگ نرم ما را تهدید می‌کنند و در‌صدد بر‌اندازی تمامی بنیاد‌های خانواده و فرهنگ اصیل اسلامی ما هستن توجه و یادآوری رشادت‌های فرزندان این آب و خاک همچون شهید والا‌مقام ملا‌ محی‌الدین بیانی ما را در مقابل این تهدیدها واکسینه می‌کند و درک این واقعیت مهم توسط جامعه بر عهده ما مسئولان است‌.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد