Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان – ایرنا – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور فرضی واقعی با همکاری و همفکری نیروهای مجرب و کارآزموده این جمعیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، شهرام میرزایی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: اجرای مانورهای مختلف می تواند به شناسایی نقاط ضعف منجر شده ودر هنگام وقوع حوادث واقعی خدمات مناسبی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: طرح ملی امداد ونجات جمعیت هلال احمر این استان نیز با هدف افزایش آمادگی توان بیشتر برای ارائه مطلوب و سریع در عملیات پاسخگویی به در راه ماندگان و آسیب دیدگان ناشی از تصادفات جاده ای در ایام زمستان از جمله اهداف است.
میرزایی افزود: ارتقا سطح آمادگی و آگاهی عمومی در زمینه برخورد با حوادث و سوانح احتمالی با اطلاع رسانی مناسب و موثر و تلاش در جهت بهره برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی بالقوه و بالفعل مراکز استان ها و افزایش تعادل و همکاری با سایر دستگاهها و نهادهای اجرایی در جهت ارائه خدمات امداد نجات به حادثه دیدگان،مصدومان و مسافران زمستانی از دیگر اهداف این بخش است.
وی بیان کرد: در این طرح زمستانی 320 نفر امدادگرو نجاتگر، 24 دستگاه آمبولانس و موتورآمبولانس،10 دستگاه موتور امدادی، هشت دستگاه خودروی امدادی و 9 دستگاه خودروی پشتیبان کمکدارو خودرو ارتباطات خدمات رسانی خواهند کرد.
به گفته این مسئول، 15 پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.
وی اعلام کرد: این پایگاهها در کیلومتر 22 اتوبان زنجان - قزوین، کیلومتر 65 جاده زنجان-میانه، کیلومتر پنج آذرراه زنجان - تبریز، کیلومتر 103 زنجان- قزوین، کیلومتر 75 آزادراه زنجان- قزوین، کیلومتر 35 جاده خدابنده - همدان، کیلومتر 25 جاده ماهنشان –زنجان، کیلومتر 60 جاده زنجان – رشت، کیلومتر 35 جاده زنجان- بیجار، کیلومتر 22 جاده زنجان – همدان آماده کمک رسانی به سانحه دیدگان احتمالی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: جمعیت هلال احمر در منطقه زلزله زده دالاهو استان کرمانشاه 2 هزار و 636 دستگاه چادر امدادی، چهار هزار و 948تخته پتو،10 تن نایلون پوشش چادر،11 هزار و 300 قوطی کنسرو و 400 شعله بخار برقی ارسال کرد.
وی اظهار کرد: مردم نوعدوست استان 265 میلیون تومان کمک نقدی به مردم زلزله زده کرمانشاه کمک کردند که در این راستا 41 پایگاه جمع آوری این کمک ها را برعهده داشتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطر نشان کرد: کمک های غیر نقدی مردم نیز با 63 دستگاه خودروی سبک و سنگین به منطقه اعزام و بیش از 527 نفر داوطلب، خیر و 51 نفر از کارکنان در امر جمع آوری و تفکیک اقلام های اهدایی با جمعیت هلال احمر استات مشارکت داشتند.
گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان

 علیزاده گفت: در سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی‌های آزادراه  تبریز – زنجان برطرف شود.

وی افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی‌های سنگین آزادراه تبریززنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی‌های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

علیزاده گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه‌ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ سال پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز - زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز – زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی