Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش " زن سالم جامعه سالم در یاسوج " با حضور حسین علی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای سالامی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و حواشی جالبی را به همراه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، همایش جامعه سالم زن سالم صبح امروز در یاسوج با حضور حسین علی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و معاون امور استان های ریاست جمهوری برگزار شد که با حواشی های جالبی همراه بود جالب ترین این حواشی پرده نگار( پاورپوینت) رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بود و استفاده از کلمات تخصصی پزشکی در صحبت هایش که خود جای تامل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا رحمان پور به عنوان اولین سخنران در جایگاه حاضر شد و مشکلات جامعه زنان استان را تا اندازه ای بیان کرد اما انتظار می رفت انسجام بیشتری در صحبت هایش وجود داشته باشد بعد نوبت به رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رسید ایلامی به گونه ای از کلمات تخصصی پزشکی استفاده می کرد که گویا افرادی که در این همایش شرکت کرده اند متخصص و پزشک هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که قصد داشت به صحبت های استاندار در جلسات قبل که مدیران صحبت هایشان را در قالب پرده نگار( پاورپوینت) ارایه دهند توجه کند در قالب پاورپوینت صحبت هایش را ارایه داد.

شاید اقای دکتر نمی دانست که مخاطبانش بانوان هستند بانوانی که پزشکی نخوانده اند و به این همایش آمده بودند که آگاهی پیدا کنند اما با توجه به تخصصی حرف زدن ایلامی دور از انتظار به نظر می رسد که کسی چیزی متوجه شده باشد.

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود