Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@17:01:30 GMT

تخریب خودر‌وهای شهروندان با قمه

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۷۰۵۹

سرهنگ اردشیر نادری گفت: بر اساس تماس چند شهروند مبنی بر اینکه خودروشان را شب در خیابان پارک کرده بودند و صبح مشاهده کردند از قسمت‌های مختلف آن تخریب شده است، موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ابوذر تهران قرار گرفت.به گزارش بلاغ، رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری شرور سابقه داری که اقدام به تخریب خودرو‌های شهروندان با قمه می‌کرد، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اردشیر نادری گفت: بر اساس تماس چند شهروند مبنی بر اینکه خودروشان را شب در خیابان پارک کرده بودند و صبح مشاهده کردند از قسمت‌های مختلف آن تخریب شده است، موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ابوذر تهران قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های کارشناسانه مشخص شد خودرو با استفاده از قمه و نیمچه قمه تخریب شده است که پس از اقدامات پلیسی یکی از اراذل و اوباش‌های سابقه دار در این جریان شناسایی شد.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری فرد تخریب کننده خودرو‌ها خبرداد و تصریح کرد: پس از اخذ حکم قضایی ماموران وی را در مخفیگاه اش دستگیر کردند و تعداد ۵ قبضه سلاح سرد کشف شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد

به گزارش همشهری آنلاین، اواخر سال گذشته نزاع هولناک مسلحانه‌ای در منطقه گلشهر مشهد رخ داد و یکی از عاملان نزاع که با اصابت گلوله مجروح شده بود زیر چتر اطلاعاتی نیروهای انتظامی قرار گرفت. با توجه به اینکه احتمال می‌رفت فرد مجروح این نزاع خونبار به یکی از مراکز درمانی مراجعه کند، بررسی‌های پلیسی در این باره آغاز شد و تحقیقات در حالی برای شناسایی و دستگیری وی ادامه یافت که مدتی بعد مشخص شد مجروح افغانستانی این حادثه در یکی از مکان‌های زیرزمینی و غیرقانونی مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

به همین دلیل و با دستور ویژه سرتیپ دوم احمد نگهبان (فرمانده انتظامی مشهد) بررسی‌های تخصصی برای شناسایی این مکان زیرزمینی وارد مرحله جدیدی شد. طولی نکشید که گروهی از افسران زبده دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری گلشهر با هدایت مستقیم سرهنگ ابراهیم عربخانی (رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از منابع و مخبران محلی به تحقیق در این باره پرداختند تا اینکه سرنخ‌هایی از یک تبعه خارجی (افغانستانی) به دست آمد که زمزمه‌هایی از انجام امور درمانی خطرناک مانند سقط جنین و همچنین ویزیت سرپایی بیماران توسط او به گوش می‌رسید. همین حال برخی از شاکیان نیز از پزشک تبعه خارجی شکایت کردند که داروهای تاریخ مصرف گذشته به نزدیکان آنها داده بود.

با جمع‌آوری این اطلاعات تخصصی، بلافاصله هماهنگی‌های قضایی با قاضی حسین امام‌وردی (بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) صورت گرفت و گروه عملیاتی پلیس با به دست آوردن شماره تلفن پزشک مشکوک با وی برای معاینه یک بیمار تماس گرفتند اما او این بار قرار ملاقات را در عطاری یکی از همدستانش گذاشت تا پس از پرداخت ویزیت ۱۰۰ هزار تومانی بیمار را معاینه کند و برایش نسخه درمانی بنویسد.

بنابراین یکی از شاکیان در پوشش بیمار وارد عطاری در خیابان گلپو شد و توسط مردی که پشت میز نشسته بود معاینه شد. در این هنگام نیروهای انتظامی به درون عطاری رفتند و او را در حال ارتکاب جرم به همراه همدستش دستگیر کردند. دقایقی بعد و با انتقال این مرد ۳۴ ساله به مقر انتظامی مشخص شد که او در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ نیز توسط ماموران کلانتری گلشهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده بود اما در روند بررسی‌های قضایی و با سپردن وثیقه به دادسرا تا زمان رسیدگی به پرونده آزاد شده بود که دوباره با به دست آوردن مهر یک پزشک دیگر به جرایم جعل عنوان خود ادامه می‌داد و با جان مردم بازی می‌کرد.

تحقیقات مقدماتی در حالی ادامه یافت که زیر نسخه‌ای که این فرد نوشته بود، نام یک پزشک زن به نام زهره دیده می‌شد و مشخص شد وی در غرب مشهد به طبابت اشتغال دارد.

متهم افغانستانی با بیان اینکه به خاطر مشکلات مالی حجامت و درمان‌های سرپایی با ویزیت ۱۰۰ هزار تومانی انجام می‌دهد به نیروهای دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری گلشهر گفت: همسرم که اکنون از یکدیگر جدا شده‌ایم و در پاکستان زندگی می‌کند، قبلا منشی خانم دکتری به نام زهره بود که این شماره نظام پزشکی متعلق به آن پزشک است.

تحقیقات بیشتر درباره ابعاد پنهان دیگر این ماجرای تکان‌دهنده با دستورات ویژه مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 848871 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی حوادث ایران پزشکی

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند