Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:17:12 GMT

شهرداری رباط کریم ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۷۸۷۳

شهرداری رباط کریم ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد

نائب رئیس شورای شهر رباط کریم گفت: به دلیل بدهی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رباط کریم هنوز نتوانستیم پروژه بزرگی را اجرا کنیم.

محمدحسین بدرلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رباط کریم،با اشاره به خدمات شهری نامناسب در رباط کریم اظهار داشت: در بحث خدمات شهری رباط کریم مشکل دارد که این برای نظام ما هم خوب نیست که ما هر روز درگیر آسفالت و سطل زباله و جوی آب و امثال اینها باشیم، که در برخی موارد منجر به ایجاد مشکلات بهداشتی نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به خدمات بهداشتی شهرداری بیان کرد: در حوزه خدمات بهداشتی شهرداری باید گام‌های دیگری هم بردارد که در این راستا کلینیک درمانی تأمین اجتماعی به عنوان یکی از برنامه‌های خوب شورا و شهرداری در دوره گذشته بوده که پیگیری شده و در حال ساخت است، که با احداث آن بخشی از مشکلات درمانی منطقه حل می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر رباط کریم همچنین افزود: در حوزه بهداشتی بحث فاضلاب‌ها و لجن‌زارها را هم داریم که باید به طور جدی و در اسرع وقت حل شود که متأسفانه در محدوده الارد، سفیدار و کیکاور و چند منطقه دیگر این موضوع بسیار دیده شده است.

بدرلو در پایان با اشاره به بدهی بیش از 100 میلیارد تومانی شهرداری رباط کریم خاطرنشان کرد: کارهای ما هنوز شروع نشده؛ چون متأسفانه بدهی میلیاردی شهرداری رباط کریم که محصول شهرداران قبلی بود برای ما بسیار سخت و سنگین است و ما همچنان درگیر این بدهی‌ها هستیم.

انتهای پیام/

R7840/P30441/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه دیشب (پنجشنبه) آتش سوزی انبار کالا در بزرگراه شهید رجایی جنب بیمارستان هفتم تیر اعلام و همکاران ما در اولین فرصت در محل حادثه حضور یافتند.
ملکی افزود: با تلاش چندین ساعته آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش مهار و مراتب جهت بررسی علت حادثه در دستور کار قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه انبار مذکور حاوی مواد و اسپری‌های آرایشی بهداشتی بوده است گفت: این مواد قابل اشتعال، در کنار مجموعه‌ای از وسایل یدکی و لاستیک‌های دوچرخه قرار داشت که باعث سرایت آتش به آن‌ها شد.
آقای ملکی اضافه کرد، خوشبختانه، آتش با تلاش آتش نشانان به سایر کالاها، کانتینر‌ها و انبار‌های کناری سرایت نکرد ولی انبار مواد آرایشی و وسایل دوچرخه به طور کامل در آتش سوختند.
مدیر جانشین کلان اورژانس جنوب استان تهران هم با اشاره به نداشتن مصدوم در این حادثه گفت: در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه با اعلام حریق همکاران اورژانس تهران در این محل حاضر شدند. آقای داودی افزود: فقط به همکاران آتش نشان که دچار سوختگی سطحی شدند، خدمات رسانی شد.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد