Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مجلس نمايندگان آمريکا طرح افزايش نظارت قوه مقننه اين کشور بر معاملات هواپيما با ايران را به تصويب رساند.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، مجلس نمايندگان آمريکا طرح افزايش نظارت قوه مقننه اين کشور بر معاملات هواپيما با ايران را به تصويب رساند.
اين طرح با 252 رأي مثبت در برابر 167 رأي مخالف به تصويب مجلس نمايندگان آمريکا رسيد و براي تبديل شدن به قانون بايستي در ديگر شاخه قانونگذاراي آمريکا، مجلس سنا هم به تصويب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح شماره 4324 خواستار افزايش نظارت کنگره بر مبادلات مالي مربوط به فروش هواپيماهاي مسافربري به ايران است.
مطابق اين طرح، وزارت خزانه‌داري آمريکا بايستي ظرف حداکثر 30 روز بعد از صدور مجوزهاي مالي براي فروش هواپيماي مسافربري به ايران، گزارشي را در اين باره به نهادهاي مربوط کنگره ارائه کند.
اين طرح براي تبديل شدن به قانون بايستي در ديگر شاخه قانونگذاري آمريکا، سنا هم به تصويب رسيده و سپس به امضاي رئيس‌جمهور آمريکا برسد.
فارس
106

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)