Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مصطفی محمودی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: رئیس جمهوری آمریکا شناخت کافی از دولتمردان مرتجع عربی دارد و یقین دارد در برابر تصمیمات اتخاذ شده سکوت اختیار خواهند کرد.

وی افزود: حاکمان این کشورها انسان های ترسو و دنیاپرستی هستند که فقط زندگی دنیا را می خواهند و به همین خاطر نتوانستند رژیم جعلی را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با بیان اینکه دشمنان سعی دارند قدس در اختیار کفر باشد و اجازه ندهند این مکان مقدس در اختیار مسلمانان قرار گیرد، افزود: انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس یک خطر بزرگ و توهین به کل مسلمانان جهان است.

امام جمعه پیرانشهر یادآور شد: با توجه به تلاش جمهوری اسلامی ایران در راستای زنده نگه داشتن اسلام، استکبار هرگز فرصت تسلط بر بیت المقدس را پیدا نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قدس متعلق به همه مسلمانان است، تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید اتحاد داشته باشند، حاکمان بعضی از کشورهای اسلامی به خودشان بیایند و در برابر کشورهای ضددینی و ضدالهی بایستند و در راه احیای حقوق مسلمانان گام بردارند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت با حضور اندیشمندان، متفکران و سیاستمداران کشورهای اسلامی، گفت: فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راهی برای تقویت وحدت جوامع اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه پیرانشهر تصریح کرد: نکاتی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند حائز اهمیت است و ضرورت دارد مسلمانان فرمایشات آگاهانه را به‌عنوان یک تکلیف شرعی مدنظر قرار دهند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید:
مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229103 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است