Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «کاخ کرملين» بامداد جمعه در بيانيه اي اعلام کرد: «ولاديمير پوتين» رئيس جمهوري روسيه با «دونالد ترامپ» همتاي آمريکايي خود درباره مساله هسته اي کره شمالي تلفني گفت و گو کرد.
در بيانيه اي که دفتر اطلاع رساني کاخ رياست جمهوري روسيه (کرملين) منتشر کرد، آمده است: اين تماس تلفني با درخواست طرف آمريکايي صورت گرفته است و در آن مهمترين روابط دوجانبه، آخرين تحولات در مناطق بحران زده با تکيه بر حل و فصل موضوع هسته اي کره شمالي در شبه جزيره کره بررسي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاخ کرملين در پايان تاکيد کرد: رئيسان جمهوري روسيه و آمريکا بر ادامه گفت و گوهاي تلفني تاکيد کردند.
اين اقدام ساعاتي پس از اظهارات پوتين صورت مي گيرد که درخواست واشنگتن از مسکو براي حمايت از اعمال تحريم هاي بيشتر عليه پيونگ يانگ را خنده آور و مضحک خوانده بود.
يک مقام وزارت امورخارجه کره شمالي نيز بامداد جمعه گفت: تلاش دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا در محاصره دريايي کره شمالي تلاش خطرناک واشنگتن در شعله ور شدن يک جنگ هسته اي خواهد بود.
اين اظهارات مقام وزارت امورخارجه کره شمالي پس از آن عنوان مي شود که « «کيم جونگ اون» رهبر اين کشور روز سه شنبه گذشته (21 آذرماه) گفت: هدف ما اين است که قوي ترين قدرت اتمي جهان شويم.
رکس تيلرسون وزير امور خارجه آمريکا نيز سه شنبه اعلام کرد، کشورش آماده است مذاکرات مستقيم با کره شمالي را در هر زماني و بدون پيش شرط آغاز کند.
پيونگ يانگ که نزديک به دو ماه هيچ آزمايش موشکي يا هسته اي انجام نداده بود، روز چهارشنبه هشتم آذر 96 اقدام به آزمايش پيشرفته ترين موشک قاره پيماي خود کرد.
به دنبال اين اقدام کره شمالي، آمريکا و کره جنوبي رزمايش هوايي مشترک پنج روزه اي را با حضور بيش از 230 جنگنده انجام دادند و بمب افکن هاي هسته اي ايالات متحده نيز به اين رزمايش پيوستند.
دو کشور قصد دارند براي مقابله با حمله احتمالي کره شمالي از طريق موشک هاي زيردريايي نيز رزمايشي برگزار کنند.
از زمان روي کارآمدن دونالد ترامپ در ژانويه 2017، حل و فصل موضوع هسته اي و موشکي کره شمالي به يکي از دشوارترين پرونده هاي پيش روي دولت آمريکا تبديل شده است.
ايرنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد