Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:45:58 GMT

سردار وحیدی: اجازه تعرض به قدس را نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۹۳۵۳

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تاکید کرد: بی‌تردید تصمیم ترامپ، اقدامی کاهنده در قدرت هم برای امریکا و هم برای رژیم سعودی است و هم تسریع بخش در افول و انزوال رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایلنا، سردار احمد وحیدی با اشاره به شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دولت امریکا و دستور انتقال سفارت این کشور به قدس گفت: عامل اتخاذ چنین تصمیمی از سوی دونالد ترامپ درخصوص قدس نوع عملکرد برخی از رژیم‌های عرب و در راس آنها رژیم سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آنها در واقع هماهنگی‌شان را با این موضوع نشان دادند، اظهار داشت: این رژیم‌ها آنچنان تسلیم راهبردهای امریکا شده‌اند که کاخ سفید خیالش از سکوت و بی‌تحرکی آنها نسبت به شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی راحت بود و می‌دانست این کشورها هیچ اقدامی نمی‌کنند.

وزیر اسبق دفاع ادامه داد: دلیل دیگر این موضوع آن است که امریکا فکر می‌کند با توجه به شرایط موجود منطقه و برهم ریختگی منطقه باید حداکثری کاری که در فلسطین اشغالی صورت بگیرد را انجام دهد. آنها فکر می‌کنند در شرایط کنونی کسی قدرت رویارویی با آنها را ندارد.

سردار وحیدی با بیان اینکه اقدام امریکا در مورد قدس ناشی از اشتباه محاسباتی آنها است، تصریح کرد: هم رژیم عربستان نماینده جهان اسلام نیست و هم آنها نمی‌توانند رود خروشان امت اسلام را در برابر این اقدام کنترل کند. ما امروز برای اولین بار شاهد آتش زدن پرچم اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی بوده‌ایم. این مسئله نشان از پایان کار سازشکاران، تحرک جدی‌تر در عرصه مقاومت در صحنه فلسطین و بیانگر افزایش حمایت‌های جهان اسلام از مقاومت است.

وی افزود: این کار بی‌تردید تصمیم ترامپ، اقدامی کاهنده در قدرت هم برای امریکا و هم برای رژیم سعودی است و هم تسریع بخش در افول و انزوال رژیم صهیونیستی است.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی در پاسخ به این سوال که شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تا چه اندازه می‌تواند به ایجاد انتفاضه سوم منتج شود؟ خاطرنشان کرد: این اقدام بی‌تردید عامل انتفاضه و اتحاد مسلمانان است. البته آنها بیکار نخواهند بود و توطئه‌های جدید دیگری را طراحی خواهند کرد تا نگذارند وحدتی که حول محور مقاومت ایجاد شده، ادامه پیدا کند.

سردار وحیدی اضافه کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با توطئه‌های خود وحدت مسلمانان را متزلزل کرده و آنها از بین ببرند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش می‌کنند بحران‌سازی کنند تا اذهان را به آنسو منحرف کنند، ابراز داشت: ما باید حتما منتظر ادامه چنین بحران‌هایی باشیم و البته ما باید تلاش کنیم تا آنها در انجام این کار موفق نشوند و نتوانند افکارعمومی را را منحرف کنند.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در پاسخ به ارزیابی‌اش از حمایت‌های ایران بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با تمام وجود در کنار مردم فلسطین و مقاومت اسلامی بوده است و امروز نیز مانند گذشته در کنار آنها است.

سردار وحیدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت از ملت و مقاومت فلسطین برای بازپس‌گیری حقوق غضب‌شده‌شان از صیهونیست‌ها حمایت خواهد کرد، یادآور شد: ما همه جانبه چه مادی، چه روانی یا هر هر چیز دیگری از مقاومت اسلامی حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم قدس شریف که قبله اول مسلمانان و کانون توجه جدی آنها است، مورد تعرض قرار گیرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: شهید حجازی  یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی  مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود  و  نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد. 

سردار اشتری ادامه داد: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیروها  و هر پست ها و مسئولیت هایی  که داشت از آنها  سرافراز  بیرون آمد. 

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت،  افزود: سردار حجازی دارای ایده  و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت ها نیز توجه و به ساختارها عمق بخشی می کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار  توانمند بود و  در  رشد و تربیت مدیران و فرماندهان  نقش موثری داشت.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می کرد، یادآور شد: سردار حجازی در  مسئولیت های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص  بود،  تاکید کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شد.

وی با بیان اینکه مدیون مجاهدت های شهدا هستیم،  خاطرنشان  کرد: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود