Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه تاکسیرانی تونس با تغییر نام ایستگاه های مسافربری به نام قدس و سوار نکردن مسافران به مقصد سفارت امریکا مخالفت خود را با اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

ایران آنلاین / به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، رانندگان تاکسی در تونس از نقل و انتقال مسافران به منطقه ای که سفارت امریکا در آن قرار دارد امتناع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبد الخالق، گزارشگر المنار در تونس در این باره گفت: ما هم اکنون به سوی ایستگاه مسافربری قدس در حال حرکت هستیم. همه ایستگاه های مسافربری در تونس از مرکز این شهر گرفته تا مناطق شمالی تا خیابانی که سفارت امریکا در آن قرار دارد به زودی به ایستگاه قدس تغییر نام می یابند. این تصمیمی است که اتحادیه تاکسی داران تونس اتخاذ کرده است تا به این وسیله مخالفت خود را با تصمیم دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت کشورش به شهر اشغالی قدس و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی نشان دهد.

فوزی خربوش ، رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسی رانان تونس در مصاحبه با خبرنگار المنار گفت: ما قاطعانه با سفارت آمریکا در تونس برخورد می کنیم و از انتقال هر کسی که قصد ورود به این سفارت را داشته باشد خودداری می کنیم این تصمیم اول ما است اما در مرحل بعد اگر ترامپ از تصمیم خود منصرف نشود کل منطقه ای را که سفارت آمریکا در آن قرار دارد به زباله دانی تبدیل می کنیم.

گزارشگر المنار در ادامه گفت: در این شهر شما هر تاکسی را که ببینید پرچم فلسطین بر روی آن به اهتزاز درآمده است، مطمئن می شوید که هنوز مقاومت در وجدان بیدار مردم تونس زنده است.

حرف راننده های تاکسی این است که اگر ترامپ به تصمیم خود ادامه دهد ما هیچ مسافری را به سمت سفارت آمریکا نمی بریم و بر این تصمیم خود ثابت قدم هستیم.

آری آنها قدس شریف را فقط در فلسطین می بینند و هیچ راه حلی جز مقاومت نمی پذیرند.

محمد الهمامی ، سخنگوی اتحادیه تاکسیرانان در مصاحبه با خبرنگار المنار گفت: پیام ما به نیروهای مقاومت در لبنان یا فلسطین یا سوریه یا اردن این است که برای قدس مقاومت کنید چرا که قدس در دلهای ما است.

گزارشگر المنار در ادامه یاد آور شد: مردم تونس از اعتقاد خود مبنی بر اسلامی بودن و عربی بودن قدس کوتاه نمی آیند./ خبرگزاری صدا و سیما

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، وی‌اِی‌آر همواره در کانون بحث‌های فوتبالی بوده است. پس از معرفی این سیستم همیشه انتقادهایی از آن مربوط به تصمیمات بحث‌برانگیز و تاخیرهای طولانی وجود داشته است. جدیدترین مورد مربوط به لیگ سوئد است.

۵۱ درصد مالکیت باشگاه‌های سوئدی در اختیار اتحادیه‌های هواداری است و آنها در رای‌گیری‌های اخیر به استفاده از این تصمیم رای منفی داده‌اند.

راینفلد در مصاحبه جدیدی در این مورد گفت:«اگر من درست حساب کنم، ۱۸ باشگاه داریم که گفته‌اند مخالف استفاده و اجرای وی‌اِی‌آر هستند.

ما به آن احترام می‌گذاریم. به همین دلیل است که ما در جلسه اخیر اتحادیه فوتبال با مالکان باشگاه‌ها هیچ پیشنهادی در مورد VAR ارائه ندادیم و در آینده هم این اتفاق رخ نمی‌دهد. من به قوانین دموکراتیک احترام می‌گذارم.

راینفلد سال گذشته گفته بود که به دنبال اجرای VAR در لیگ سوئد است. حرفی که با انتقادات فراوانی از هواداران روبرو شد. او در مورد این اظهار نظرش گفت:«در آن زمان وقتی این حرف‌ها را زدم بحث‌هایی مطرح شده بود از اینکه یوفا می‌خواهد وی‌اِی‌آر را اجباری کند.
الان فکر نمی‌کنم، با توجه به آنچه که شنیده‌ام، این تصمیم به خود ما بستگی دارد و نظر ما هم که مشخص است.»

دیگر خبرها

  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند