Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از جویبار ،به مناسبت دومین سالگرد سردار شهید عباسعلی علیزاده اولین و تنها شهید مدافع حرم شهرستان جویبار، عصر امروز مراسمی در مصلا الغدیر با حضورسردار مسگریان ومردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد. 

سردار مسگریان ضمن اشاره به شکست داعش و همپیمانانش در عراق و سوریه ، ایجاد این گروه تروریستی تکفیری را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران و انحراف افکار عمومی از موضوع فلسطین دانست و با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) درباره اهمیت فلسطین به عنوان موضوع اصلی در جهان اسلام ، پروزیهای چشمگیر نیروهای مقاومت و مدافعان حرم را نتیجه رشادتهای شهدایی مانند شهید علیزاده قلمداد نمود و فرمود : راه فلسطین حتما از کربلا می‌گذرد و ابتدا می‌بایست دستنشاندگان اسرائیلی در کشورهای اسلامی سرنگون میشدند تا اکنون نیروهای مقاونت به مرزهای فلسطین برسند ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکست های پی در پی دشمنان نظام اسلامی ، به پروژه های تجزیه کردستان عراق ، بحران استعفای سعد حریری در لبنان ، کودتا در یمن توسط نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح را اشاره نمود و افزود : دشمنان‌ما در تمامی این پروژه ها شکست خوردند و اکنون پروژه دیگری را با تصمیم ترامپ به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس آغاز کرده‌اند که به حمد خدا این نیز با شکست مواجه خواهد شد .

گفتی است شهید علیزاده در تاریخ ۲۹ آذر سال ۹۴ در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسید.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی