Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تمام دوره های تاریخی ایران حتی پیش از انقلاب بعضا دولتها برای ادامه مسیر و تفکر خود در قوه مجریه اقدام به ایجاد تشکلها و یا احزاب کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن، معمولا نیز این اقدام به دو صورت بوده است یا دولتها خود از شاکله اصلی یک حزب ناشی شده اند یا اینکه احزاب به دست دولتها و پس از استقرار دولتها شکل گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگزاران سازندگی در زمانه هاشمی ،حزب منحله مشارکت ایران اسلامی در دولت اصلاحات،رایحه خوش خدمت در دوران احمدی نژاد و حال اعتدال توسعه این نقش را در دولتهای پس از جنگ ما بخوبی داشته اند.

 

هر چند اغلب این احزاب در میانه دولتها دارای انشعاباتی شده اند.

 

این روزها و پس از بالا گرفتن انتقادها ،بخصوص پس از انتشار ابعاد جدید از بودجه پیشنهادی سال 97 دولت  به روحانی  ابراز پشیمانی های گسترده  از  دولت روحانی و  مایوس شدن بدنه افراطی و حامی جراین فتنه سبز از انجام وعده های روحانی که در فضایی احساسی برای کسب ارای جریانهای مخالف نظام سر داده شد سرخوردگی شدیدی احساس می شود.

این سرخوردگی از آن جهت که  این جماعت دارای برد رسانه ای بالایی هستند در جامعه انعکاس  داشته است.

 

 

مدتها است که زمزمه های نقدهای شدید جریان اصلاح طلبی به عملکرد دولت و جدا کردن جساب خود از روحانی و اصطلاحا عبور از روحانی شنیده می شود.

 

 

نقدهای آشکار عارف،گلایه های منتجب نیا و بسیاری دیگر همچون شکوری راد همگی نشان دهنده بارزی از اختلافات نشبتا گسترده در جریان حامی دولت است.

همه ی این موارد به علاوه ترس از بین رفتن پایگاه اجتماعی دولت حزب دولتی اعتدال و دبیرکل آن نوبخت  و واعظی به عنوان یاران اصلی روحانی را اینگونه بی محابا و بدون رودربایستی به میدان برگزاری یک همایش بزرگ در استانهای کشور شیده است.

 

 

همایشی که در آن گزارشهای مختلفی از حضور مدیران دولتی ،استفاده از بیت المال و تخلفات دیگز به گوش می رسد.تاریخ سیاسی معاصر ایران بهترین نمایش از شکستهای همیشگی چنین میتینگهایی است که هرگز نتوانسته اند نقشی در روند سیاسی مردم ایران داشته باشند.

 

حبیب میرزایی

انتهای پیام

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سید محمد قائنیان افزود: این همایش با هکاری هیئت سوارکاری، بسیج ورزشکاران و شهرداری دستگرد برخوار در باشگاه رویا سوار برگزار شد.
وی گفت: در این همایش انواع اسب‌های اصیل ایرانی عرب، دره شور، کرد و تعدادی از اسب‌های وارداتی با حضور سوارکارانی ماهر از شهرستان برخوار حرکات نمایشی اجرا کردند.
مسوول کمیته ورزشی اسب‌های اصیل استان اصفهان افزود: در این همایش با توجه به محدودیت فضا بیش از ۸ هزار نفر شرکت کردند و نیاز است برای برگزاری همایش نمایش‌های اسب توجه بیشتری شود.

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار